Specjalista ds. HR

Specjalista ds. HR

Rekrutacja otwarta! Start studiów od października 2024.

Tryb studiów: weekendowy
Forma studiów: hybrydowa
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry)
Wymiar godzin: 160 godzin
Język wykładowy: polski
Forma zajęć: wykłady, warsztaty, ćwiczenia

Studia podyplomowe Specjalista ds. HR to kompleksowe przygotowanie do pracy w dziale zasobów ludzkich. Program skupia się na rozwinięciu umiejętności HR-owca zgodnie z najnowszymi trendami. Studenci zdobędą wiedzę dotyczącą badania talentów przy użyciu testu Gallupa, który stanowi innowacyjne narzędzie w pracy z zespołami. Będą również analizować swoje własne talenty oraz uczyć się zarządzania swoją marką osobistą w mediach społecznościowych.

Kolejne zagadnienia obejmują role i zadania HR-u we współczesnych organizacjach, w tym inicjowanie zmian w kulturze organizacyjnej i zarządzanie nimi. Studenci będą również uczyć się skutecznej komunikacji z liderami i zarządem oraz wezmą udział w warsztacie dotyczącym budowania i prowadzenia prezentacji. W programie uwzględniono również tematy dotyczące rozwoju pracowników, budowania komunikacji w organizacji, zarządzania różnorodnością, zapobiegania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy oraz tworzenia strategii Employer Brandingu.

Studenci będą również zdobywać praktyczne umiejętności w zakresie rekrutacji, w tym wykorzystaniu narzędzi wpływających na skuteczność procesów rekrutacyjnych oraz planowaniu preboardingu i onboardingu. Będą również uczyć się o budowaniu kultury docenienia i radzenia sobie z konfliktami w zespole, a także jak z klasą przeprowadzić proces offboardingu. Program studiów obejmuje również tematykę związaną z automatyzacją i robotyzacją procesów HR, wykorzystaniem sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości w HR, a także cyberbezpieczeństwem w kontekście HR. Studenci będą mieli również możliwość zgłębienia wiedzy na temat analizy danych HR, zarządzania projektami w HR oraz podstaw zarządzania procesami HR-owymi. Podczas studiów nie zabraknie także wiedzy z zakresu kadr i płac.

Absolutną nowością na skalę krajową będą spotkania z innowatorami w obszarze HR z różnych firm. Podzielą się oni ze studentami unikalną wiedzą na temat wdrożenia ich autorskich projektów w organizacjach, w których pracują. Ta wiedza oraz ta nabyta w trakcie całych studiów przygotuje studentów do opracowania własnego projektu HR-owego, który zaprezentują na zakończenie studiów. Na autora najlepszego projektu czeka staż w dziale HR. Studia posiadają także podręcznik, który doskonale wprowadzi w świat HR-u.

Studia podyplomowe Specjalista ds. HR zapewnią kompleksowe przygotowanie do pracy w dziale HR, umożliwiając zdobycie praktycznych umiejętności zgodnych z aktualnymi trendami w obszarze zasobów ludzkich. Całość programu przygotowana jest w oparciu o najnowsze trendy i praktyczne podejście w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, a studiujący będą mieli możliwość rozwijania swoich umiejętności i zdobywania praktycznego doświadczenia dzięki dużej ilości ćwiczeń i warsztatów.

Zajęcia realizowane są w formule wykładów i warsztatów, stacjonarnie. 

Kluczowe korzyści

Jeśli szukasz wiedzy i praktyki w roli Specjalisty ds. HR z kompleksowym przygotowaniem do pracy w dziale zasobów ludzkich, to ten program studiów podyplomowych jest dla Ciebie.

Pomożemy Ci:

  • Kompleksowo przygotować się do pracy w dziale zasobów ludzkich
  • Skoncentrować się na rozwinięciu umiejętności HR-owca zgodnie z najnowszymi trendami
  • Pozyskać wiedzę dotyczącą badania talentów przy użyciu „testu Gallupa”
  • Przeanalizować własne talenty i pokierować procesem zarządzania marką osobistą w firmie oraz mediach społecznościowych
  • Zrozumieć role i zadania HR-u we współczesnych organizacjach, w tym inicjowanie zmian w kulturze organizacyjnej
  • Poznać zasady skutecznej komunikacji z liderami i zarządem, również podczas warsztatów dotyczących budowania i prowadzenia prezentacji
  • Zdobyć i uporządkować Twoją wiedzę w tematach związanych z rozwojem pracowników, komunikacją w organizacji, zarządzaniem różnorodnością, zapobieganiem mobbingowi i dyskryminacji oraz tworzeniem strategii employer brandingowej
  • Zdobyć kompleksowe umiejętności w zakresie rekrutacji, planowania preboardingu i onboardingu
  • Nauczyć się, jak zaprojektować i wdrożyć kulturę docenienia, radzić sobie z konfliktami w zespole i prowadzić proces offboardingu
  • Wejść w świat automatyzacji i robotyzacji procesów HR, sztucznej inteligencji, wirtualnej rzeczywistości oraz cyberbezpieczeństwa w kontekście HR
  • Skupić się na analizie danych HR, zarządzaniu projektami w HR, podstawach zarządzania procesami HR-owymi
  • Zdobyć wiedzę z zakresu kadr i płac
  • Opracować własny projekt HR-owy, który zaprezentujesz na zakończenie studiów
  • Zdobyć staż w dziale HR.

Jeśli interesują Cię też inne studia podyplomowe Wrocław, zachęcamy do zapoznania się z opisami pozostałych kierunków.

I SEMESTR
Sylwetka HR-owca
Zarządzanie projektami w HR
Podstawy kadr i płac
Rozwój kompetencji
II SEMESTR
Narzędziownik HR-owca
Employer branding
Wellbeing w organizacji
Analityka HR
Technologia w HR
Dyplomowanie
Łączna liczba godzin studiów: 160h

* Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szczegółowy plan zajęć opublikowanie zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Warunki zaliczenia

  • 80% test/projekt/test
  • 15% ćwiczenie na zajęciach
  • 5% aktywność na zajęciach

Cena regularna:

  • Opłata roczna: 5 900 zł
  • Opłata semestralna: 2x 3 100 zł
  • Opłata w 4 ratach: 4x 1 630 zł
  • Opłata w 8 ratach: 8x 850 zł

Wpisowe: 250 zł

Zniżka na studia podyplomowe dla semestru zimowego:

  • 600 zł do 31.01.2024 r.
  • 500 zł w okresie 01.02.-30.06.2024 r.
  • 250 zł w okresie 01.07.-16.09.2024 r.

Dofinansowanie studiów podyplomowych

PROGRAM „POLECENI”

Możesz zyskać nawet 250 zł dodatkowej zniżki! Program skierowany jest do osób, które będą promowały Wrocławską Akademie Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na studia podyplomowe.

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH

W ramach nowej perspektywy finansowej 2021-2027 na rozwój kompetencji i kwalifikacji za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, przeznaczonych zostanie prawie 7 mld zł. Składają się na to środki z szesnastu programów regionalnych i krajowego programu Fundusze Europejskie na rzecz Rozwoju Społecznego.

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych jest w Bazie Usług Rozwojowych dzięki czemu możesz dofinansować swoje studia podyplomowe!

Aby uzyskać szczegóły dofinansowania skontaktuj się z odpowiednim URZĘDEM PRACY podlegającym pod Twój adres zameldowania lub skorzystaj z pomocy ZIELONEJ LINII.

ZNIŻKA DLA ABSOLWENTÓW I STUDENTÓW WAB

Wszyscy Absolwenci oraz obecni Studenci WAB, podejmujących naukę na studiach podyplomowych otrzymują:

  • rabat w wysokości 5% wartości opłaty rocznej
  • brak wpisowego (opłata poza zniżką – 250 zł)

ZNIŻKA RODZINNA

Jeżeli na Uczelni studiują w tym samym czasie osoby spokrewnione: rodzeństwo, małżeństwo, rodzice, dzieci, to każda z tych osób na czas równoległych studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.

ZNIŻKA FIRMOWA

  • Jeżeli na Uczelni studiują osoby z tej samej firmy, to każda z tych osób na czas równoległych studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.
  • Jeżeli na Uczelni studiują pracownicy firmy współtworzącej programy studiów podyplomowych oraz ich stali klienci, to każda z tych osób na czas studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.

* Powyższe zniżki się nie łączą.


Numer konta bankowego do wpłat

Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:

Bank Ochrony Środowiska

PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001

  1. Wypełnij formularz rekrutacyjny w systemie IRK.
  2. Skompletuj dokumenty rekrutacyjne
    • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich)
    • Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
    • Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
    • Podanie o przyjęcie na studia
    • Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę
  3. Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.

KONTAKT:

Weronika Bereska
Koordynator ds. Studiów Podyplomowych

pokoje 3/13 i 3/14
tel. +48 71 333 11 33
kom. +48 535 164 459
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 7:00 – 15:00

ARTUR DZIĘGIELEWSKI

Opiekun kierunku

Head of HR w SmartLunch Sp. z o.o., pomysłodawca i organizator konkursu People Innovation, autor książki „Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy”, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, topowy głos polskiego LinkedIn 2020, autor wielu artykułów o tematyce HR.

Z wykształcenia jest humanistą, nauczycielem – ukończył Filologię Słowiańską na Uniwersytecie Szczecińskim. Posługuje się językiem angielskim i rosyjskim na poziomie zaawansowanym. „Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj” – kierując się tą zasadą, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji do pracy i ludzi Artur Dzięgielewski buduje mosty swojej kariery już od ponad 20 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie w branżach HR, TSL, finansowej, w sprzedaży i obsłudze klienta. Rozpoczynał w sektorze bankowym, jako kierownik oddziału, następnie wiele lat spędził w kilku Call Center kierując wieloosobowymi zespołami o międzynarodowej strukturze. Od początku kariery zawodowej marzył o pracy w obszarze HR, do którego trafił w 2015 roku. Łączy zdobytą podczas edukacji, kształcenia i doskonalenia swoich umiejętności teorię z wiedzą praktyczną, którą uzyskał pracując w firmach o zróżnicowanych profilach działalności. Do kluczowych obszarów HR, w których działa należą: rekrutacje zewnętrzne i wewnętrzne na stanowiska wszystkich szczebli, współpraca z managerami – rekomendowanie odpowiednich rozwiązań w zakresie zarządzania zespołem, organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników, w tym on-boardingu, wyznaczanie ścieżek rozwoju pracowników, zarządzanie talentami, uwalnianie potencjału zatrudnionej kadry, opracowywanie matryc kompetencji, benefity pozapłacowe oraz systemy motywacyjne, prowadzenie działań employer branding. Artur Dzięgielewski jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu People Innovation, w którym promuje dobre praktyki w obszarze kapitału ludzkiego wdrożone w organizacjach. Stworzył od podstaw działy HR w trzech organizacjach o zróżnicowanych profilach: Agencja Zatrudnienia, Transport, Spedycja, Logistyka oraz Nowoczesne Technologie. W 2019 roku przeprowadził badania ankietowe „Psycholog w organizacji”, w których na próbie 340 respondentów zbadał potrzebę zatrudnienia psychologa w organizacji lub współpracy z nim jako specjalistą zewnętrznym. Wyniki badania zebrane zostały i opisane w szczegółowym raporcie zatytułowanym „Raport z badania ankietowego Psycholog w organizacji”.

Artur Dzięgielewski ma również pasje pozazawodowe. Kiedy nie pracuje słucha muzyki z całego świata. W jego cotygodniowym top 50 znaleźć można utwory nie tylko z Europy i Ameryki Północnej, ale także z Brazylii, Uzbekistanu, Filipin, Meksyku, Urugwaju, Rwandy, Vanuatu i wielu innych państw. Uwielbia gotować i jeść dania kuchni polskiej, włoskiej oraz greckiej. Wieczorami czyta książki psychologiczne (ulubiona pozycja: Daniel Kahneman „Pułapki myślenia”) oraz prasę HR-ową lub ogląda filmy hiszpańskie (ulubiony tytuł: „Trylogia Baztan”). Jest osobą, która nieustannie szuka inspiracji, jest otwarta na świat, ludzi i nowe zadania.  


ANNA MORAWIEC-BARTOSIK

Analityczka HR, ekspertka Comp&Ben, autorka książek „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu” i „Wynagrodzenia odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać”.

Doświadczona managerka i analityczka. Tworzy, wdraża i optymalizuje strategie personalne, wynagradzania, projektuje efektywne i konkurencyjne siatki płac, mierzy i poprawia efektywność procesów HR. Wspiera menedżerów oraz zarządy w zakresie pracy z wynagrodzeniami a także korzystania z danych HR w zarządzaniu biznesem.

Inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Stanu Analityki HR (policzHR.pl) oraz pierwszego badania świadomości wynagrodzeniowej Polaków ileMogeZarabiac.pl, współtwórczyni pierwszego kalkulatora efektywności procesów oraz kosztów rekrutacji i rotacji dla działów HR – HRoptimiser. Założycielka firmy consultingowej z obszaru HRtech – HRrebels. Buduje i tworzy społeczność HR-owców zainteresowanych danymi #HRsięliczy na Facebooku.

Autorka publikacji w tematyce wynagrodzeniowej, analityki HR i mierzenia efektywności procesów HR-owych, mówczyni wielu konferencji branżowych i wysoko ocenianych szkoleń z zakresu analityki i mierzenia HR a także efektywnego zarządzania wynagrodzeniami.

Analityczka HR, twórczyni narzędzi mierzących efektywność HR oraz autorka metody wyznaczania HR KPI dopasowanych do organizacji. Absolwentka Ekonomii Międzynarodowej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od ponad dekady związana z branżą zarządzania zasobami ludzkimi, zarówno od strony biznesowej jak i consultingowej. Stworzyła koncepcję czterech rewolucji funkcji personalnej oraz metodę tworzenia własnych, dopasowanych wskaźników efektywności. Założyła markę HRrebels, w ramach której buduje biznesową wartość działów HR dzięki podejściu opartemu na danych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych, na co dzień doradza menedżerom oraz członkom zarządów w tematach komunikacji wynagrodzeń podwyżek oraz w interpretowaniu danych HR.


MAGDALENA SOBCZUK

Konsultantka w obszarze Employer Brandingu oraz HR. Z wykształcenia psycholog biznesu oraz coach. Tematy, w których się specjalizuje to m.in.: strategia marki, kultura organizacyjna, zarządzenie zmianą, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie projektami, Diversity, Equality & Inclusion, Candidate, Employee & Alumni Experience, CSR/ESG. Pracowała z małymi i dużymi budżetami zarówno w mniejszych, agile’owych organizacjach jak i wielkich korporacjach. W ciągu 10 lat zbierania doświadczeń zawodowych miała okazję współpracować z osobami z ponad 33 krajów.

Prowadzi bloga (www.ebpathfinder.pl), na którym holistycznie, systemowo, “szeroko raczej” i w nurcie evidence-based przygląda się różnym procesom w organizacji oraz temu, jak powiązane są one z Employer Brandingiem.


DANUTA SZYDŁOWSKA

Pedagog, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Uczestnik szeregu kursów organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce oraz Akademię Mistrzostwa kadrowo – płacowego. Obecnie słuchacz Studiów Podyplomowych z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń społecznych na Uniwersytecie Wrocławskim.

Zawodowo kilkuletni praktyk w obszarze Human Resources na stanowisku specjalisty. Doświadczenie zdobywała w dużych spółkach akcyjnych z branży e-commerce oraz hight-tech, gdzie odpowiedzialna była za całokształt procesów kadrowo – płacowych, w tym zatrudnianie oraz kalkulacja i naliczanie płac. Obecnie sprawuje pieczę nad dokumentacją kadrową w prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwie z branży gastronomicznej.

Od 4 lat dodatkowo związana z Agencją zatrudnienia i pracy tymczasowej, gdzie kieruje pracami związanymi z legalizacją pobytu oraz zatrudnienia Cudzoziemców. 


DAWID BORYCKA

Przedsiębiorca, trener biznesu, wykładowca, praktyk. Entuzjasta nowych technologii i wykorzystania ich w biznesie. Założyciel Subeo, firmy zajmującej się automatyzacją i robotyzacją procesów między innymi w działach HR czy Kadrowych. Posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu optymalizacji opartych o nowe technologie (sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, robotyzacja procesów biznesowych). W projektach łączy filozofię ciągłego doskonalenia Lean z rozwiązaniami technologicznymi. Zwolennik turkusowego podejścia do zarządzania organizacjami. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania projektami.


MAGDALENA CZUBASZEK-NOWACZYK

Trenerka i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa. Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami. Projektuję programy rozwojowe oraz prowadzę warsztaty z zakresu: zarządzania i rozwoju talentów oraz mocnych stron w zespołach; wprowadzania zmian w organizacjach i zespołach; pracy z oporem i zmianą postaw; zarządzania zespołami, szkolenia rozwojowe dla młodych stażem oraz doświadczonych menedżerów, negocjacji, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i szeroko pojętego rozwoju umiejętności miękkich. Prowadzę: sesje coachingowe indywidualne oraz managerskie, coachingi zespołowe, a także warsztaty edukacyjne (Train the Trainers).


NATALIA JAŻDŻEWSKA

Lean Mentor & Practitioner. Praktykująca Lean Management managerka od kilkunastu lat. Mentorka z zakresu kompetencji lean, pasjonatka edukacji. Doświadczenie zdobywała w produkcji, od kilku lat wspiera transformację Lean w usługach. Po godzinach, właścicielka firmy treningowej PATH – Szkoła Doskonalenia, w ramach której m.in współtworzy studia podyplomowe Lean Six Sigma Ekspert. Uruchomiła kilka kursów blended learning. Nieustannie propaguje ideę mentoringu, jako najlepszy sposób na rozwój kompetencji.
Realizuje się w inicjatywach non-profit, wcześniej aktywnie działając w Fundacji Lean Education, a od roku rozwija ideę Lady Lean Network, promującą rolę kobiet w środowisku Lean. 


AGATA PELC

Strateżka, doradczyni, trenerka i dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, która na co dzień dba o realizację strategii Instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów, wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorką koncepcji Wellbeingowej Organizacji, projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórczynią narzędzi analitycznych m.in. Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji. Narzędzia te są już skutecznie wykorzystywane w kontekście zarządzania procesami pro-wellbeingowymi w organizacjach w Polsce.

Jako trenerka, doradczyni towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 15 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, ABB, OVH, Provident, Starbucks, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, BGK, Volvo, DHL Parcel, Unilever.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach inicjatyw Wellbeing Institute przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu dobrostanu w kontekście osobistym, zawodowym i biznesowym.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.


Partner studiów