Specjalista ds. HR

Specjalista ds. HR

Rekrutacja otwarta!
Start studiów od października 2024.

Partner studiów

Tryb studiów: weekendowy
Forma studiów: hybrydowa
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry)
Wymiar godzin: 160 godzin
Język wykładowy: polski
Forma zajęć: wykłady, warsztaty, ćwiczenia

Studia podyplomowe Specjalista ds. HR to kompleksowe przygotowanie do pracy w dziale zasobów ludzkich. Program skupia się na rozwinięciu umiejętności HR-owca zgodnie z najnowszymi trendami. Studenci zdobędą wiedzę dotyczącą badania talentów przy użyciu testu Gallupa, który stanowi innowacyjne narzędzie w pracy z zespołami. Będą również analizować swoje własne talenty oraz uczyć się zarządzania swoją marką osobistą w mediach społecznościowych.

Kolejne zagadnienia obejmują role i zadania HR-u we współczesnych organizacjach, w tym inicjowanie zmian w kulturze organizacyjnej i zarządzanie nimi. Studenci będą również uczyć się skutecznej komunikacji z liderami i zarządem oraz wezmą udział w warsztacie dotyczącym budowania i prowadzenia prezentacji. W programie uwzględniono również tematy dotyczące rozwoju pracowników, budowania komunikacji w organizacji, zarządzania różnorodnością, zapobiegania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy oraz tworzenia strategii Employer Brandingu.

Studenci będą również zdobywać praktyczne umiejętności w zakresie rekrutacji, w tym wykorzystaniu narzędzi wpływających na skuteczność procesów rekrutacyjnych oraz planowaniu preboardingu i onboardingu. Będą również uczyć się o budowaniu kultury docenienia i radzenia sobie z konfliktami w zespole, a także jak z klasą przeprowadzić proces offboardingu. Program studiów obejmuje również tematykę związaną z automatyzacją i robotyzacją procesów HR, wykorzystaniem sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości w HR, a także cyberbezpieczeństwem w kontekście HR. Studenci będą mieli również możliwość zgłębienia wiedzy na temat analizy danych HR, zarządzania projektami w HR oraz podstaw zarządzania procesami HR-owymi. Podczas studiów nie zabraknie także wiedzy z zakresu kadr i płac.

Absolutną nowością na skalę krajową będą spotkania z innowatorami w obszarze HR z różnych firm. Podzielą się oni ze studentami unikalną wiedzą na temat wdrożenia ich autorskich projektów w organizacjach, w których pracują. Ta wiedza oraz ta nabyta w trakcie całych studiów przygotuje studentów do opracowania własnego projektu HR-owego, który zaprezentują na zakończenie studiów. Na autora najlepszego projektu czeka staż w dziale HR. Studia posiadają także podręcznik, który doskonale wprowadzi w świat HR-u.

Studia podyplomowe Specjalista ds. HR zapewnią kompleksowe przygotowanie do pracy w dziale HR, umożliwiając zdobycie praktycznych umiejętności zgodnych z aktualnymi trendami w obszarze zasobów ludzkich. Całość programu przygotowana jest w oparciu o najnowsze trendy i praktyczne podejście w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, a studiujący będą mieli możliwość rozwijania swoich umiejętności i zdobywania praktycznego doświadczenia dzięki dużej ilości ćwiczeń i warsztatów.

Kluczowe korzyści

Jeśli szukasz wiedzy i praktyki w roli Specjalisty ds. HR z kompleksowym przygotowaniem do pracy w dziale zasobów ludzkich, to ten program studiów podyplomowych jest dla Ciebie.

Pomożemy Ci:

  • Kompleksowo przygotować się do pracy w dziale zasobów ludzkich
  • Skoncentrować się na rozwinięciu umiejętności HR-owca zgodnie z najnowszymi trendami
  • Pozyskać wiedzę dotyczącą badania talentów przy użyciu „testu Gallupa”
  • Przeanalizować własne talenty i pokierować procesem zarządzania marką osobistą w firmie oraz mediach społecznościowych
  • Zrozumieć role i zadania HR-u we współczesnych organizacjach, w tym inicjowanie zmian w kulturze organizacyjnej
  • Poznać zasady skutecznej komunikacji z liderami i zarządem, również podczas warsztatów dotyczących budowania i prowadzenia prezentacji
  • Zdobyć i uporządkować Twoją wiedzę w tematach związanych z rozwojem pracowników, komunikacją w organizacji, zarządzaniem różnorodnością, zapobieganiem mobbingowi i dyskryminacji oraz tworzeniem strategii employer brandingowej
  • Zdobyć kompleksowe umiejętności w zakresie rekrutacji, planowania preboardingu i onboardingu
  • Nauczyć się, jak zaprojektować i wdrożyć kulturę docenienia, radzić sobie z konfliktami w zespole i prowadzić proces offboardingu
  • Wejść w świat automatyzacji i robotyzacji procesów HR, sztucznej inteligencji, wirtualnej rzeczywistości oraz cyberbezpieczeństwa w kontekście HR
  • Skupić się na analizie danych HR, zarządzaniu projektami w HR, podstawach zarządzania procesami HR-owymi
  • Zdobyć wiedzę z zakresu kadr i płac
  • Opracować własny projekt HR-owy, który zaprezentujesz na zakończenie studiów
  • Zdobyć staż w dziale HR.

Jeśli interesują Cię też inne studia podyplomowe Wrocław, zachęcamy do zapoznania się z opisami pozostałych kierunków.

I SEMESTR
Sylwetka HR-owca
Zarządzanie projektami w HR
Podstawy kadr i płac
Rozwój kompetencji
II SEMESTR
Narzędziownik HR-owca
Employer branding
Wellbeing w organizacji
Analityka HR
Technologia w HR
Dyplomowanie
Łączna liczba godzin studiów: 160h

* Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szczegółowy plan zajęć opublikowanie zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Warunki zaliczenia

  • 80% test/projekt/test
  • 15% ćwiczenie na zajęciach
  • 5% aktywność na zajęciach
 Rok akademicki / academic year  2024/2025Daty zjazdów / dates of classes
I SEMESTR1.26-27.10.2024
2.16-17.11.2024
3.30.11-1.12.2024
4. 14-15.12.2024
5.11-12.01.2025
6.25-26.01.2025
II SEMESTR1.08-09.03.2025
2.22-23.03.2025
3.05-06.04.2025
4.26-27.04.2025
5.17-18.05.2025
6.31.05-1.06.2025

Cena regularna:

  • Opłata roczna: 5 900 zł
  • Opłata semestralna: 2x 3 100 zł
  • Opłata w 4 ratach: 4x 1 630 zł
  • Opłata w 8 ratach: 8x 850 zł

Wpisowe: 250 zł

Zniżka na studia podyplomowe dla semestru zimowego:

  • 600 zł do 31.01.2024 r.
  • 500 zł w okresie 01.02.-30.06.2024 r.
  • 250 zł w okresie 01.07.-16.09.2024 r.

Dofinansowanie studiów podyplomowych

PROGRAM „POLECENI”

Możesz zyskać nawet 550 zł dodatkowej zniżki! Program skierowany jest do kandydatów i uczestników studiów podyplomowych, którzy będą promowali Wrocławską Akademię Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na studia podyplomowe lub MBA.

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH

W ramach nowej perspektywy finansowej 2021-2027 na rozwój kompetencji i kwalifikacji za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, przeznaczonych zostanie prawie 7 mld zł. Składają się na to środki z szesnastu programów regionalnych i krajowego programu Fundusze Europejskie na rzecz Rozwoju Społecznego.

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych jest w Bazie Usług Rozwojowych dzięki czemu możesz dofinansować swoje studia podyplomowe!

Aby uzyskać szczegóły dofinansowania skontaktuj się z odpowiednim URZĘDEM PRACY podlegającym pod Twój adres zameldowania lub skorzystaj z pomocy ZIELONEJ LINII.

ZNIŻKA DLA ABSOLWENTÓW I STUDENTÓW WAB

Wszyscy Absolwenci oraz obecni Studenci WAB, podejmujących naukę na studiach podyplomowych otrzymują:

  • rabat w wysokości 5% wartości opłaty rocznej
  • brak wpisowego (opłata poza zniżką – 250 zł)

ZNIŻKA RODZINNA

Jeżeli na Uczelni studiują w tym samym czasie osoby spokrewnione: rodzeństwo, małżeństwo, rodzice, dzieci, to każda z tych osób na czas równoległych studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.

ZNIŻKA FIRMOWA

  • Jeżeli na Uczelni studiują osoby z tej samej firmy, to każda z tych osób na czas równoległych studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.
  • Jeżeli na Uczelni studiują pracownicy firmy współtworzącej programy studiów podyplomowych oraz ich stali klienci, to każda z tych osób na czas studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.

* Powyższe zniżki się nie łączą.


Numer konta bankowego do wpłat

Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:

Bank Ochrony Środowiska

PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001

  1. Wypełnij formularz rekrutacyjny w systemie IRK.
  2. Skompletuj dokumenty rekrutacyjne
    • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich)
    • Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
    • Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
    • Podanie o przyjęcie na studia
    • Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę
  3. Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.

KONTAKT:

Weronika Bereska
Koordynator ds. Studiów Podyplomowych

pokoje 3/13 i 3/14
tel. +48 71 333 11 33
kom. +48 535 164 459
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 7:00 – 15:00

ARTUR DZIĘGIELEWSKI

Opiekun kierunku

Head of HR w SmartLunch Sp. z o.o., pomysłodawca i organizator konkursu People Innovation, autor książki „Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy”, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, topowy głos polskiego LinkedIn 2020, autor wielu artykułów o tematyce HR.

Z wykształcenia jest humanistą, nauczycielem – ukończył Filologię Słowiańską na Uniwersytecie Szczecińskim. Posługuje się językiem angielskim i rosyjskim na poziomie zaawansowanym. „Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj” – kierując się tą zasadą, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji do pracy i ludzi Artur Dzięgielewski buduje mosty swojej kariery już od ponad 20 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie w branżach HR, TSL, finansowej, w sprzedaży i obsłudze klienta. Rozpoczynał w sektorze bankowym, jako kierownik oddziału, następnie wiele lat spędził w kilku Call Center kierując wieloosobowymi zespołami o międzynarodowej strukturze. Od początku kariery zawodowej marzył o pracy w obszarze HR, do którego trafił w 2015 roku. Łączy zdobytą podczas edukacji, kształcenia i doskonalenia swoich umiejętności teorię z wiedzą praktyczną, którą uzyskał pracując w firmach o zróżnicowanych profilach działalności. Do kluczowych obszarów HR, w których działa należą: rekrutacje zewnętrzne i wewnętrzne na stanowiska wszystkich szczebli, współpraca z managerami – rekomendowanie odpowiednich rozwiązań w zakresie zarządzania zespołem, organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników, w tym on-boardingu, wyznaczanie ścieżek rozwoju pracowników, zarządzanie talentami, uwalnianie potencjału zatrudnionej kadry, opracowywanie matryc kompetencji, benefity pozapłacowe oraz systemy motywacyjne, prowadzenie działań employer branding. Artur Dzięgielewski jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu People Innovation, w którym promuje dobre praktyki w obszarze kapitału ludzkiego wdrożone w organizacjach. Stworzył od podstaw działy HR w trzech organizacjach o zróżnicowanych profilach: Agencja Zatrudnienia, Transport, Spedycja, Logistyka oraz Nowoczesne Technologie. W 2019 roku przeprowadził badania ankietowe „Psycholog w organizacji”, w których na próbie 340 respondentów zbadał potrzebę zatrudnienia psychologa w organizacji lub współpracy z nim jako specjalistą zewnętrznym. Wyniki badania zebrane zostały i opisane w szczegółowym raporcie zatytułowanym „Raport z badania ankietowego Psycholog w organizacji”.

Artur Dzięgielewski ma również pasje pozazawodowe. Kiedy nie pracuje słucha muzyki z całego świata. W jego cotygodniowym top 50 znaleźć można utwory nie tylko z Europy i Ameryki Północnej, ale także z Brazylii, Uzbekistanu, Filipin, Meksyku, Urugwaju, Rwandy, Vanuatu i wielu innych państw. Uwielbia gotować i jeść dania kuchni polskiej, włoskiej oraz greckiej. Wieczorami czyta książki psychologiczne (ulubiona pozycja: Daniel Kahneman „Pułapki myślenia”) oraz prasę HR-ową lub ogląda filmy hiszpańskie (ulubiony tytuł: „Trylogia Baztan”). Jest osobą, która nieustannie szuka inspiracji, jest otwarta na świat, ludzi i nowe zadania.  


ANNA MORAWIEC-BARTOSIK

Analityczka HR, ekspertka Comp&Ben, autorka książek „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu” i „Wynagrodzenia odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać”.

Doświadczona managerka i analityczka. Tworzy, wdraża i optymalizuje strategie personalne, wynagradzania, projektuje efektywne i konkurencyjne siatki płac, mierzy i poprawia efektywność procesów HR. Wspiera menedżerów oraz zarządy w zakresie pracy z wynagrodzeniami a także korzystania z danych HR w zarządzaniu biznesem.

Inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Stanu Analityki HR (policzHR.pl) oraz pierwszego badania świadomości wynagrodzeniowej Polaków ileMogeZarabiac.pl, współtwórczyni pierwszego kalkulatora efektywności procesów oraz kosztów rekrutacji i rotacji dla działów HR – HRoptimiser. Założycielka firmy consultingowej z obszaru HRtech – HRrebels. Buduje i tworzy społeczność HR-owców zainteresowanych danymi #HRsięliczy na Facebooku.

Autorka publikacji w tematyce wynagrodzeniowej, analityki HR i mierzenia efektywności procesów HR-owych, mówczyni wielu konferencji branżowych i wysoko ocenianych szkoleń z zakresu analityki i mierzenia HR a także efektywnego zarządzania wynagrodzeniami.

Analityczka HR, twórczyni narzędzi mierzących efektywność HR oraz autorka metody wyznaczania HR KPI dopasowanych do organizacji. Absolwentka Ekonomii Międzynarodowej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od ponad dekady związana z branżą zarządzania zasobami ludzkimi, zarówno od strony biznesowej jak i consultingowej. Stworzyła koncepcję czterech rewolucji funkcji personalnej oraz metodę tworzenia własnych, dopasowanych wskaźników efektywności. Założyła markę HRrebels, w ramach której buduje biznesową wartość działów HR dzięki podejściu opartemu na danych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych, na co dzień doradza menedżerom oraz członkom zarządów w tematach komunikacji wynagrodzeń podwyżek oraz w interpretowaniu danych HR.


MAGDALENA SOBCZUK

Konsultantka w obszarze Employer Brandingu oraz HR. Z wykształcenia psycholog biznesu oraz coach. Tematy, w których się specjalizuje to m.in.: strategia marki, kultura organizacyjna, zarządzenie zmianą, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie projektami, Diversity, Equality & Inclusion, Candidate, Employee & Alumni Experience, CSR/ESG. Pracowała z małymi i dużymi budżetami zarówno w mniejszych, agile’owych organizacjach jak i wielkich korporacjach. W ciągu 10 lat zbierania doświadczeń zawodowych miała okazję współpracować z osobami z ponad 33 krajów.

Prowadzi bloga (www.ebpathfinder.pl), na którym holistycznie, systemowo, “szeroko raczej” i w nurcie evidence-based przygląda się różnym procesom w organizacji oraz temu, jak powiązane są one z Employer Brandingiem.


DANUTA SZYDŁOWSKA

Pedagog, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Uczestnik szeregu kursów organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce oraz Akademię Mistrzostwa kadrowo – płacowego. Obecnie słuchacz Studiów Podyplomowych z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń społecznych na Uniwersytecie Wrocławskim.

Zawodowo kilkuletni praktyk w obszarze Human Resources na stanowisku specjalisty. Doświadczenie zdobywała w dużych spółkach akcyjnych z branży e-commerce oraz hight-tech, gdzie odpowiedzialna była za całokształt procesów kadrowo – płacowych, w tym zatrudnianie oraz kalkulacja i naliczanie płac. Obecnie sprawuje pieczę nad dokumentacją kadrową w prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwie z branży gastronomicznej.

Od 4 lat dodatkowo związana z Agencją zatrudnienia i pracy tymczasowej, gdzie kieruje pracami związanymi z legalizacją pobytu oraz zatrudnienia Cudzoziemców. 


DAWID BORYCKA

Przedsiębiorca, trener biznesu, wykładowca, praktyk. Entuzjasta nowych technologii i wykorzystania ich w biznesie. Założyciel Subeo, firmy zajmującej się automatyzacją i robotyzacją procesów między innymi w działach HR czy Kadrowych. Posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu optymalizacji opartych o nowe technologie (sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, robotyzacja procesów biznesowych). W projektach łączy filozofię ciągłego doskonalenia Lean z rozwiązaniami technologicznymi. Zwolennik turkusowego podejścia do zarządzania organizacjami. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania projektami.


MAGDALENA CZUBASZEK-NOWACZYK

Trenerka i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa. Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami. Projektuję programy rozwojowe oraz prowadzę warsztaty z zakresu: zarządzania i rozwoju talentów oraz mocnych stron w zespołach; wprowadzania zmian w organizacjach i zespołach; pracy z oporem i zmianą postaw; zarządzania zespołami, szkolenia rozwojowe dla młodych stażem oraz doświadczonych menedżerów, negocjacji, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i szeroko pojętego rozwoju umiejętności miękkich. Prowadzę: sesje coachingowe indywidualne oraz managerskie, coachingi zespołowe, a także warsztaty edukacyjne (Train the Trainers).


NATALIA JAŻDŻEWSKA

Lean Mentor & Practitioner. Praktykująca Lean Management managerka od kilkunastu lat. Mentorka z zakresu kompetencji lean, pasjonatka edukacji. Doświadczenie zdobywała w produkcji, od kilku lat wspiera transformację Lean w usługach. Po godzinach, właścicielka firmy treningowej PATH – Szkoła Doskonalenia, w ramach której m.in współtworzy studia podyplomowe Lean Six Sigma Ekspert. Uruchomiła kilka kursów blended learning. Nieustannie propaguje ideę mentoringu, jako najlepszy sposób na rozwój kompetencji.
Realizuje się w inicjatywach non-profit, wcześniej aktywnie działając w Fundacji Lean Education, a od roku rozwija ideę Lady Lean Network, promującą rolę kobiet w środowisku Lean. 


AGATA PELC

Strateżka, doradczyni, trenerka i dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, która na co dzień dba o realizację strategii Instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów, wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorką koncepcji Wellbeingowej Organizacji, projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórczynią narzędzi analitycznych m.in. Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji. Narzędzia te są już skutecznie wykorzystywane w kontekście zarządzania procesami pro-wellbeingowymi w organizacjach w Polsce.

Jako trenerka, doradczyni towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 15 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, ABB, OVH, Provident, Starbucks, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, BGK, Volvo, DHL Parcel, Unilever.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach inicjatyw Wellbeing Institute przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu dobrostanu w kontekście osobistym, zawodowym i biznesowym.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.