UX Researcher and Designer

Tryb studiów: weekendowy
Forma studiów: online
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry)
Wymiar godzin: 160 godzin
Język wykładowy: polski
Forma zajęć: wykłady, warsztaty, ćwiczenia, projekty
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jak tworzyć produkty i usługi, które naprawdę spełniają oczekiwania użytkowników?
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest tworzenie produktów, które nie tylko są estetyczne, ale także skupiają się na potrzebach i preferencjach użytkowników. Aby osiągnąć ten cel, nowoczesnym firmom potrzebni są wykwalifikowani specjaliści z obszaru UX Research i Designu.
Studia podyplomowe UX Researcher and Designer to przede wszystkim praktycy, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem i pomóc Ci zgłębić wiedzę z obszaru:
- metod badawczych,
- analizy użytkowników,
- testowania interfejsów,
- tworzenia użytecznych prototypów.
Nazwa przedmiotu |
Psychologia a UX – wstęp do projektowania opartego o badania |
Jakościowe i ilościowe badania potrzeb użytkowników i biznesu |
Analiza danych i prezentacja wyników |
Architektura informacji i generowanie rozwiązań |
UX i UI Design |
Testowanie rozwiązań i analiza |
Metodologie projektowe i współpraca z zespołem IT |
Rynek pracy – jak się przygotować do rekrutacji |
Dyplomowanie |
Łączna liczba godzin: 160h |
* Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szczegółowy plan zajęć opublikowanie zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.
* Podczas zajęć online, Uczelnia nie zapewnia licencji na oprogramowanie. Uczestnicy studiów realizując program korzystają z bezpłatnych wersji (trial) bądź zamienników dla tych programów, lub też wersji, z których można korzystać online.
Koszt studiów rocznych: 5 500 zł
Opłata semestralna: 2x 2 887,5 zł
Opłata w 4 ratach: 4x 1 512,5 zł
Opłata w 8 ratach: 8x 790,62 zł
Wpisowe: 250 zł
Skorzystaj ze specjalnej promocji ze zniżki na czesne. Zapisz się w wybranych terminach i zyskaj!
terminy | do 30.06.2023 | 01.07 – 17.09.2023 | |
wysokość zniżki | 500 zł | 250 zł |
Program „Poleceni” – zyskaj 250 zł dodatkowej zniżki.
Program skierowany jest do osób, które będą promowały Wrocławska Akademie Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na rok akademicki 2022/2023 na Studia Podyplomowe.
Rabaty indywidulane dla Firm!
Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:
Bank Ochrony Środowiska
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001 – rachunek PLN
JESTEŚMY W BAZIE USŁUG ROZWOJOWYCH
Skorzystaj z dofinansowania w ramach projektu:
AKTYWIZACJA DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY
1. Formularz rekrutacyjny w systemie IRK- WYPEŁNIJ
2. Skompletuj dokumenty rekrutacyjne
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich)
- Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
- Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
- Podanie o przyjęcie na studia
- Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę
3. Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.
KONTAKT:

Weronika Bereska
Specjalista ds. Studiów Podyplomowych
pokój 3/14
+48 535 164 459
[email protected]
SŁAWEK DOMAŃSKI
Absolwent psychologii społecznej. Z szeroko pojętym User Experience i IT związany już od 8 lat. Dyplomant UX Design na wrocławskim SWPS oraz Marketingu internetowego na AGH. Wykładowca i warsztatowiec na kursach dla przyszłych UXów.
Na co dzień Senior/Lead UX Designer w Astek pracujący dla firmy farmaceutycznej. Preferuje działać na wszystkich etapach procesu UXowego. Operuje na styku biznesu, użytkowników i IT – planując i wykonując aktywności UX researcherowe, wyciągając najważniejsze wymagania oraz przekuwając je w rzeczywiste i osiągalne designy rozwiązań. Miłośnik wewnątrz zespołowego UXu. Z zamiłowania, poszukuje nowych i często nietypowych rozwiązań na pokazanie skomplikowanych zestawów danych np. z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości.

PRZEMYSŁAW HUK
Z branżą badań marketingowych związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i badaniach użytkowników. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, główny analityk Ogólnopolskiego Badania Podróżników. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek, jak również projektowanie produktów i usług. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Sygnity, Novartis, PGNiG, KOGENERACJA S.A., Energa, Total Money PKP Intercity, Selena, czy Amazon.

MALWINA WOJCIECHOWSKA
Absolwentka psychologii społecznej, z 10-letnim doświadczeniem w obszarze HR. Od 7 lat związana z branżą IT i e-commerce.
Obecnie w roli HR Manager w software house Axabee, gdzie tworzy zespoły rozwijające aplikacje mobilne i webowe, rozwiązania e-commerce i produkty digitalowe.
Pasję do HR łączy z rolą IT Project Managera, prowadząc projekty m.in dla lidera branży travel w Polsce – biura podróży ITAKA. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty aplikacji mobilnych, docenionych przez klientów (o czym świadczy ponad 1 mln instalacji i ok. 300 tys. aktywnych użytkowników miesięcznie).
Wieloletnie doświadczenie na styku HR i IT pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby pracodawcy i kandydatów oraz skuteczniej zarządzać procesami rekrutacji, szkoleń i rozwoju.

DR MARIA GODYŃ
Doktor etnolgii, z ponad 16 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych, zarówno User Experience jak i Service Design. Autorka książki i kilkudziesięciu artykułów powstałych w oparciu o analizę badań empirycznych. Wykładowca i konsultantka projektowy na Wydziale Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknnych w Krakowie. Trenerka komunikacji międzykuturowej.
Na codzień Senior UX Researcher w Sii dla firmy farmaceutycznej. Specjalizuje się w projektowaniu badań na potrzeby rozwoju systemów zarzązających badaniami klinicznymi, systemów dla analityki danych, wspiera strategie rozwoju produktu.

KATARZYNA POPŁAWSKA
Product designer
Od 7 lat związana z obszarem designu, UX fighter, reprezentuje głos użytkownika przy stole biznesowym. Propaguje design jako aktywną rolę, współtworzącą rozwiązania cyfrowe, wspierającą decyzje biznesowe. Entuzjastka kros-funkcjonalnej współpracy.
Odpowiada za pełen proces projektowy, od planowania działań UX, przez badania, po projektowanie rozwiązań i wsparcie wdrożenia.
Lubi wyzwania stojące za skomplikowanymi procesami, multi-integracjami, nieliniowymi bądź przerywanymi przepływami użytkownika. Współpracowała z data scientistami i developerami nad automatyzacją procesów oraz systemami rekomendacji treści wykorzystujących uczenie maszynowe (ML). Obecnie zgłębia obszar nowego rodzaju interakcji związanego ze sposobem funkcjonowania generatywnej sztucznej inteligencji (AI). Doświadczenie zdobywała współpracując z software housami, firmą farmaceutyczną, NGOsami i projektami społecznymi.
