Skarbnik Jednostki Samorządu Terytorialnego

Tryb studiów: Weekendowy
Forma studiów: Hybrydowy
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry)
Wymiar godzin: 160 godzin
Język wykładowy: polski
Zapisy na semestr letni ruszyły!
W związku z Państwa licznymi prośbami i zainteresowaniem tematyką szeroko rozumianego zarządzania finansami w jednostkach samorządu terytorialnego firma COGNITIONIS- Doradztwo stworzyła autorski program warsztatowy, którego celem jest dostarczenie Państwu kompleksowej , praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania finansami JST oraz sprawowania kontroli i nadzoru nad finansami w sektorze samorządowym.
Program studiów podzielony został części tematyczne dotyczące obszaru zarządzania i kierowania finansami w sektorze publicznym. Na warsztatach, ćwiczeniach i wykładach poznacie Państwo nowoczesne narzędzia, techniki i metody zarządzania finansami Jednostek Samorządu Terytorialnego opracowane przez zespół posiadający wieloletnią praktykę w zakresie z zarządzania, nadzoru i kontroli w obszarze finansów publicznych.
- Budżet w jednostkach samorządu terytorialnego – zasady planowania, kontroli i rozliczeń
- Obowiązujące regulacje prawne w obszarze finansów jednostek samorządu terytorialnego
- Planowanie wieloletnie w jednostkach samorządu terytorialnego
- Budowanie i zarządzanie zespołami komórek finansowo-księgowych
- Nadzór właścicielski w JST
- Zarządzanie finansami publicznymi – analiza finansowa jst i zarządzanie długiem
- Sprawozdawczość budżetowa
- Zarządzanie podatkiem VAT
- Realizacja polityki podatków i opłat lokalnych w sektorze publicznym
- Dyplomowanie
Łącznie w semestrze: 160h
* Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szczegółowy plan zajęć opublikowanie zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Podczas realizacji zadań na uczelni preferujemy posiadanie przez uczestników własnych komputerów przenośnych do pracy z pakietem Office. Uczelnia zapewnia oprogramowanie dla uczestników studiów – pakiet office jedynie w wersji on-line.
Warunki zaliczenia
- 80% test/projekt/test
- 15% ćwiczenie na zajęciach
- 5% aktywność na zajęciach
Koszt studiów rocznych: 4 900 zł
Opłata semestralna: 2 572,5 zł
Opłata w 4 ratach: 1 347,5zł
Opłata w 8 ratach: 705 zł
Wpisowe: 250 zł
Skorzystaj ze specjalnej promocji ze zniżki na czesne. Zapisz się w wybranych terminach i zyskaj!
terminy | do 03.02.2023 | 04.02-05.03.2023 | |
wysokość zniżki | 500 PLN | 250 PLN |
Program „Poleceni” – zyskaj 250 zł dodatkowej zniżki.
Program skierowany jest do osób, które będą promowały Wrocławską Akademie Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na rok akademicki 2022/2023 na Studia Podyplomowe.
Rabaty indywidulane dla Firm!
Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:
Bank Ochrony Środowiska
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001 – rachunek PLN
JESTEŚMY W BAZIE USŁUG ROZWOJOWYCH
Skorzystaj z dofinansowania w ramach projektu:
AKTYWIZACJA DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY
1. Formularz rekrutacyjny w systemie IRK- WYPEŁNIJ
2. Skompletuj dokumenty rekrutacyjne
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich) – ORYGINAŁ DO WGLĄDU
- Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
- 1 zdjęcie o wymiarach 35×45 mm
- Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
- Podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową
- Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę
3. Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów Podyplomowych
KONTAKT:
Weronika Bereska
Specjalista ds. Studiów Podyplomowych
pokój 3/14
mgr Anna Zawadzka
ekonomista, Skarbnik w JST, absolwentka MBA w administracji publicznej, ekspert w zakresie planowania wieloletniego, analizy budżetu oraz sprawozdawczości finansowej jednostek sektora finansów publicznych, certyfikowany księgowy, wykładowca zagadnień z zakresu finansów publicznych i rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych, autorka licznych publikacji o tematyce budżetu i planowania wieloletniego w czasopismach ,,Finanse Publiczne” i ,,Czasopismo Wspólnota”.

dr Monika Mucha
doradca podatkowy, członek zarządu Taxa Group, Spółki doradztwa podatkowego. Doktor nauk prawnych, doradca podatkowy, ponad 20 lat doświadczenia zawodowego. Ponad 100 publikacji książkowych i w renomowanych czasopismach podatkowych, trener, szkoleniowiec, wykładowca, redaktor naczelna „Podatki w sektorze publicznym”.

mgr Barbara Wołczak
ekonomista, specjalista z zakresu nadzoru i kontroli gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego, ekspert w zakresie sprawozdawczości budżetowej i klasyfikacji budżetowej, wykładowca zagadnień z zakresu sprawozdawczości budżetowej, autorka licznych publikacji o tematyce sprawozdawczości budżetowej dla wydawnictw C.H.Beck i Presscom.

inż. Robert Gudowski
ekonomista, analityk biznesu, Skarbnik w JST, wieloletni dyrektor finansowy i główny księgowy w zakładach opieki zdrowotnej. Certyfikowany Trener Mentalny. Absolwent studiów MBA z EY Academy of Business.

mgr Bartosz Zawadzki
prawnik, wieloletni pracownik RIO we Wrocławiu , w latach 2011 – 2016 Członek Kolegium RIO we Wrocławiu, praktyk w administracji publicznej, specjalista z zakresu przekształceń i likwidacji jednostek samorządowych, dyrektor finansowy spółki z udziałem JST, były członek Krajowej Rady Regionalnych Izb Obrachunkowych, autor publikacji z zakresu dyscypliny finansów publicznych dla wydawnictwa Presscom.
