Studia podyplomowe
Rekrutacja otwarta! Zapisz się już teraz!
start studiów od marca 2025
start studiów od października 2025
Procedura rekrutacji na studia podyplomowe
- Wypełnij formularz rekrutacyjny w systemie IRK.
- Skompletuj dokumenty rekrutacyjne
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich)
- Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
- Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
- Podanie o przyjęcie na studia
- Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę
- Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.
Kontakt
Weronika Bereska
Koordynator ds. Studiów Podyplomowych
pokoje 3/13 i 3/14
tel. +48 71 333 11 33
kom. +48 535 164 459
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 7:00 – 15:00
Studia podyplomowe we Wrocławskiej Akademii Biznesu to propozycja dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę oraz nabyć nowych umiejętności i kwalifikacji. W ten sposób mogą skutecznie zwiększyć swoje szanse na rynku pracy. Misją studiów podyplomowych we Wrocławskiej Akademii Biznesu jest budowanie powiązań pomiędzy rzetelną wiedzą a praktyką funkcjonowania organizacji. Studia podyplomowe kształcą grono przyszłych specjalistów – dołącz do nich i wspieraj pracę różnych firm. Załóż własne przedsiębiorstwo, jeśli masz pomysł na biznes, korzystając z narzędzi i wiedzy podawanej podczas zajęć.
Studia podyplomowe we Wrocławiu – perspektywiczne kierunki
Wśród proponowanych przez nas kierunków znajdziesz:
Program każdego z kierunków prowadzony jest przez wyspecjalizowane grono wykładowców, którzy wyróżniają się wieloletnim stażem i wiedzą dotyczącą zarówno przeszłości, jak i bieżących zmian. Rzeczywistość wielu dziedzin zawodowych zmienia się dynamicznie, dlatego potrzebne jest ciągłe aktualizowanie zdobywanych informacji. Dzięki pracy i zaangażowaniu naszych specjalistów, studia podyplomowe są rzetelną drogą do uzupełnienia kompetencji i umiejętności szerszego patrzenia. Z nami nauczysz się zauważania wielu zjawisk zachodzących w biznesie i wyciągania z nich wniosków.