Studia magisterskie z podyplomowymi


Rynek pracy potrzebuje kompetentnych wszechstronnych managerów! Wybierz kierunek studiów podyplomowych równoległy ze studiami magisterskimi, jeśli interesuje Cię szybkie przebranżowienie i nowe kompetencje menadżerskie.




  • Uzyskasz 2 dyplomy
  • Studiujesz tylko 1,5 roku
  • Zyskasz dodatkowe kompetencje
  • Zaoszczędzisz czas i pieniądze

KROK 1

Wybierz swoje podstawowe studia magisterskie! Masz 5 opcji!


KROK 2

Dobierz podyplomówkę do magisterki! Masz 3 opcje!

Chcesz zarządzać ludźmi? A może projektami? A co powiesz na poznanie tajników skutecznej reklamy?



Każdy z nas ma swoje mocne strony odszukaj je w sobie i dostrzeż w  pracowniku! Zacznij zarządzać talentami w organizacji i osiągnij sukces w zespole.

Po ukończeniu tych studiów podyplomowych zdobędziesz wiedzę:

  • Jak rekrutować by otoczyć się ludźmi z kompetencjami gwarantującymi sukces dla Twojej organizacji
  • Jak rozdzielać zadania by praca w zespole była najefektywniejsza
  • Jak zarządzać pracownikiem by ten osiągnął maksimum swoich możliwości w organizacji  i pełną satysfakcję dla siebie

Te studia podyplomowe pozwolą Ci na:

  • Rozwinięcie umiejętności Rekrutera zgodnie z najnowszymi trendami
  • Zdobycie wiedzy z zakresu badania talentów przy użyciu „testu Gallupa”
  • Analizę własnych talentów i zarządzanie marką osobistą w firmie oraz mediach społecznościowych
  • Wykorzystanie testu Gallupa jako innowacyjnego narzędzia w pracy z zespołami

Program studiów:

SEMESTR I
Zarządzanie HR
Rekrutacja selekscja i adaptacja
Praca w zespołach
SEMESTR II
Zarządzanie rozwojem pracowników
System oceny pracowników
Zarządzanie talentami w organizacji
Dyplomowanie
ŁĄCZNA LICZBA GODZIN: 140h

Główny panel poprowadzi mgr Magdalena Czubaszek-Nowaczyk



Trenerka i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa. Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami. Projektuję programy rozwojowe oraz prowadzę warsztaty z zakresu: zarządzania i rozwoju talentów oraz mocnych stron w zespołach; wprowadzania zmian w organizacjach i zespołach; pracy z oporem i zmianą postaw; zarządzania zespołami, szkolenia rozwojowe dla młodych stażem oraz doświadczonych menedżerów, negocjacji, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i szeroko pojętego rozwoju umiejętności miękkich. Prowadzę: sesje coachingowe indywidualne oraz managerskie, coachingi zespołowe, a także warsztaty edukacyjne (Train the Trainers).


Sprytny manager to taki, który zarządza samoorganizującym się zespołem. Bądź gotów na zmiany i naucz tego innych!

Po ukończeniu tych studiów podyplomowych uzyskasz wiedzę:

  • Jak zarządzać projektami w praktyce.
  • Jak zarządzać zmianą by członkowie zespołu brali współodpowiedzialność za swoją prace i dostosowywali się do zmieniającego się środowiska.
  • Jakie dobrać metody pracy i jak tworzyć samoorganizujące się zespoły pracownicze.

Studia podyplomowe pozwolą Ci na:

  • Objęcie stanowiska PM’a w projekcie
  • Zarządzanie projektami w oparciu o metodologię Agile i Scrum
  • Weryfikację swojej wiedzy o zarządzaniu projektami i najnowszymi technikami i metodykami używanymi obecnie w branży IT
  • Przygotowanie się do egzaminu certyfikującego w zakresie zarządzania projektami w duchu Agile

Program studiów:

SEMESTR I
Zarządzanie projektami w praktyce
Metodyka zarządzania PMI
Metodyka zarządzania PMII
Zarządzanie projektami
SEMESTR II
Zwinne metodyki zarządzania projektami
Trendy zarządzania projektami
Zwinne zarządzanie projektami w duchu Agile
Dyplomowanie
ŁĄCZNA LICZBA GODZIN: 140h

Główny panel poprowadzi mgr Weronika Kędzierska



Ekspertka która pomaga rozwijać współpracę, generować pomysły i innowację. Jest certyfikowanym Facylitatorem (Advanced ILM według metodyki Process Iceberg®), Trenerem Biznesu (Grupa Set), Coachem (Leadership Coaching School) i Scrum Masterem (Professional Scrum Master).  Absolwentka Zdrowia Publicznego CM UJ, Executive Leadership Studies na WSB oraz Master Class of Management i User Experience/Product Design na SWPS. W swojej pracy łączy agile, facylitację i UX, czyli najlepsze metody holistycznej współpracy w rozwoju produktu, a tym samym rozwoju organizacji. Wszystko po to, aby budować nie tylko niesamowite zespoły, ale też wspierać organizację w zorientowaniu na potrzeby klienta i wyprzedzać konkurencję. Prowadzi wyjątkowe warsztaty dla zespołów, grup współpracujących razem i projektów. Ułatwia skupienie uwagi, budowanie dużego obrazu, wdrożenie wygenerowanych pomysłów oraz zwiększenie zaangażowania i współpracy w ramach grupy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju efektywnych zespołów, tworzeniu produktów, twórczym rozwiązywaniu problemów, Design Sprint, wspieraniu organizacyjnej innowacyjności oraz rozwijaniu kompetencji liderskich/ facylitacyjnych pracy z grupami. Namiętnie wykorzystuje wizualne narzędzia, nie tylko w trakcie spotkań i szkoleń.


Dobry manager to taki który podejmuje decyzje na podstawie danych i dowodów a nie tylko intuicji. Badanie rynku w tym testy użyteczności UX w procesie  wprowadzania nowego produktu lub modyfikacji istniejącego są kluczem do sukcesu w biznesie!

Po ukończeniu tych studiów podyplomowych zdobędziesz wiedzę:

  • Jaki rodzaj reklamy najlepiej oddziałuje na docelową grupę odbiorców.
  • Jak dostosować strategie marketingowa do strategii organizacji.
  • Jak stworzyć produkt najbardziej pożądany przez konsumenta.

Studia podyplomowe pozwolą Ci na:

  • Przejęcie roli UX Managera
  • Realizowanie kompletnych projektów badawczych na potrzeby marketingu
  • Stworzyć na swoje potrzeby dedykowane narzędzie badawcze przy wykorzystaniu darmowego oprogramowania
  • Rozróżnić badania jakościowe i ilościowe – czym są i jak do nich podejść
  • Definiować grupę docelową i tworzyć próbę badawczą
  • Analizować zebrane dane, zbierać wnioski i prezentować dane
  • Wystawić rekomendacje po analizie badanej aplikacji /strony www

Program studiów:

SEMESTR I
Zarządzanie marketingiem
Komunikacja
Metodologia badań biznesowych
Komunikacja marketingowa
SEMESTR II
Determinanty wzrostu e-commerce
User experience – badania użytkownika
Dyplomowanie
ŁĄCZNA LICZBA GODZIN: 140h

Główny panel poprowadzi mgr Przemysław Huk



Z branżą badań marketingowych związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i badaniach użytkowników. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, główny analityk Ogólnopolskiego Badania Podróżników.



dla obywateli Polski, UE i posiadających Kartę Polaka:

Opłata roczna
(I rok)
Opłata roczna
(II rok)
Opłata semestralna
(I, II, III semestr)
Opłata miesięczna
15 rat
Cena regularna
(rok akademicki 2024/2025)
8 300 zł 4 150 zł 4 315 zł 900 zł 

Dla studentów spoza UE i nieposiadających karty Polaka:

Opłata roczna
(I rok)
Opłata roczna
(II rok)
Opłata semestralna
(I, II, III semestr)
Cena regularna
(rok akademicki 2024/2025)
1 800 €900 €950 €
Cena promocyjna*
(rok akademicki 2024/2025)
I rok
1 600 €
I semestr
850 €