MBA Project Management and Leadership – PL

MBA Project Management and Leadership – PL

Rekrutacja otwarta! Start studiów od marca 2024.

Tryb studiów: weekendowy
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry)
Wymiar godzin: 220 godzin
Język wykładowy: polski

Absolwenci naszych studiów MBA mogą zasiadać w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa i są zwolnieni z obowiązku zdawania egzaminu.

O studiach 

Obecny trend w Zarządzaniu Projektami zdecydowanie zorientowany jest na praktyczny rozwój, czyli to co najczęściej przynosi długoletnie doświadczenie. Potrzeba obecnych czasów to realizacja zadań w coraz to krótszym czasie przy zachowaniu wysokiej jakości. Tempo życia na przeciągu ostatnich lat wzrosło w znaczny sposób co oznacza, że poprzeczka z roku na rok jest ustawiana coraz wyżej.

Aby temu sprostać i podążać za najnowszymi trendami, Wrocławska Akademia Biznesu oferuje 2-semestralne studia MBA z Zarządzania Projektami w języku polskim. To co wyróżnia ten kierunek, to połączenie Zarządzania Projektami z  Leadership na fundamentach tradycyjnej metodologii zarządzania projektami i najnowszych technik Agile. Kierunek ten jest unikalny, ponieważ w swoim przekazie gromadzi sprawdzone zagadnienia i techniki z profesjonalnego świata w Zarządzaniu Projektami. Oznacza to, że prowadzący wykładowcy to praktycy, zawodowi Kierownicy Projektów i Managerowie, którzy specjalnie na potrzeby tego kierunku przygotowali gry biznesowe i interaktywne warsztaty poparte prawdziwymi przykładami z ich zawodowego środowiska. Jednym słowem to co zdobywamy latami – czyli doświadczenie, na tym kierunku zostanie przekazane przez wykładowców-praktyków podczas zajęć.

Celem tego kierunku jest doskonalenie kompetencji zarządczych i przywódczych, które byłyby zdobywane latami. Na tych studiach MBA wykładowcy sprawią, że studenci w praktyczny sposób przejdą przez wszystkie aspekty podczas dwóch semestrów. Nadrzędnym założeniem jest stworzenie odpowiednich warunków, symulacji, „case study” dla jak najlepszego zrozumienia tradycyjnych i innowacyjnych metod prowadzenia projektów oraz kompetencji przywódczych. Głównym przesłaniem jest maksimum praktyki przy niezbędnym minimum teorii.

Główne korzyści

  • pozyskanie unikalnego know-how w niespełna jeden rok trwania studiów;
  • spotkanie z zawodowymi Kierownikami Projektów i Managerami;
  • możliwość pracy z praktycznymi studiami przypadków
  • fundament przygotowań do egzaminów PMP czy Agile PM
  • elastyczny program dostosowany do indywidualnego profilu i potrzeb;
  • sprowadzona do minimum praca własna „zadania domowe” w czasie wolnym od zajęć
  • praca dyplomowa w formule projektu zaliczeniowego o charakterze implementacyjnym 
  • wykorzystanie wieloletniego doświadczenia wykładowców

Studia MBA w Zarządzania Projektami kierowane są do następujących grup odbiorców:

  • osoby pełniące funkcje kierownicze na średnim oraz wyższym szczeblu zarządzania organizacją;
  • osoby przygotowujące się do awansu zawodowego na stanowiska kierownicze;
  • osoby zarządzające projektami lub wykonujące zadania związane z prowadzeniem projektów
  • osoby planujące rozpocząć karierę w Zarządzaniu Projektami
  • osoby planujące doskonalić kompetencje zarządcze
  • osoby, które stawiają na rozwój osobisty poprzez inwestycję w swoją przyszłość.

Co myślą o kierunku nasi studenci?

Opinie uczestników studiów MBA Project Management and Leadership w WAB:

Uczestnicy studiów będą mieli możliwość uczestnictwa w zajęciach z zakresu:

  • praktycznego zarządzania projektami
  • przywództwa
  • Agile w praktyce
  • prowadzenia spotkań
  • telekonferencji i wystąpień publicznych

Zajęcia będą utrzymane w konwencji warsztatów, gier biznesowych czy interaktywnych wykładów. Dodatkowo pozyskaną wiedzę będą mogli na bieżąco omawiać i konfrontować, ponieważ wykładowcami na kierunku są praktycy, doświadczeni menedżerowie z jednej z największych korporacji na świecie.

W ramach programu oferujemy:

  • Moduły rozwoju zawodowego
  • Moduły rozwoju osobistego
  • Łącznie 2 semestry 220 godzin
  • 68 godzin wykładów
  • Aż 152 godzin ćwiczeń i warsztatów

PRZEDMIOTY

*Zastrzegamy sobie prawo do zmiany programu studiów

Opłata wpisowaKOSZT STUDIÓW2 raty4 raty8 rat
400 PLN18 800 PLN*9 870 PLN5 053 PLN2 585 PLN
* Przy płatności z góry

ZNIŻKA EARLY BIRD / EARLY BIRD DISCOUNT:

  • DO 31 STYCZNIA 15%
  • 1.02 – 29.02 10%

ZNIŻKA DLA FIRM ZGŁASZAJĄCYCH CO NAJMNIEJ 3 OSOBY / DISCOUNT FOR COMPANIES REGISTERING AT LEAST 3 PEOPLE: 20%

Program „Poleceni” – zyskaj do 550 zł dodatkowej zniżki.

Program skierowany jest do osób, które będą promowały Wrocławską Akademię Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na rok akademicki 2022/2023 na Studia MBA i/lub Podyplomowe.


Numer konta bankowego do wpłat

Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:

Bank Ochrony Środowiska

PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001

wpisując w tytule: MBA opłata wpisowa + imię i nazwisko kandydata

Sprawdź możliwość dofinansowania w Bazie Usług Rozwojowych https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uzytkownik/uzytkownik/logowanie

 Rok akademicki /academic year  2023/24Daty zjazdów / dates of classes
I SEMESTR1.04-05.11.2023
2.25-26.11.2023
3.09-10.12.2023
4. 13-14.01.2024
5.10-11.02.2024
(6.)(24-25.02.2024)
II SEMESTR1.09-10.03.2024
2.23-24.03.2024
3.13-14.04.2024
4.27-28.04.2024
5.11-12.05.2024
6.15-16.06.2024
(7.)(29-30.06.2024)

Proces rekrutacji i kompletowania dokumentów

  1. Wypełnij formularz zapisów.
  2. Skompletuj wymagane dokumenty rekrutacyjne:
    • Podanie o przyjęcie na studia 
    • 1 zdjęcie w formie papierowej (35×45 mm) 
    • Zdjęcie w formie elektronicznej
    • Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia (+oryginały dokumentów do wglądu)*
    • Suplement lub wyciąg z indeksu – dla kończących studia od 2005 r. (+oryginały dokumentów do wglądu)*
    • CV
    • Podpisana umowa o naukę – 2 egz. 
    • Dowód wniesienia opłaty wpisowej
    • Podpisane Zarządzenie Rektora WAB w sprawie opłat za naukę
    • Informacja dot. wystawienia faktury
  3. Dostarcz dokumenty rekrutacyjne:
    • osobiście do Centrum Studiów MBA i Podyplomowych (pokoje 3/13 i 3/14)
    • drogą pocztową
      Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych
      ul. Ostrowskiego 22
      53-238 Wrocław

      z dopiskiem „Centrum Studiów MBA”
    • skanem na adres [email protected]

*Oryginały należy dostarczyć do biura MBA (pok. 3/14) najpóźniej podczas pierwszych zajęć.

KONTAKT:  

pokoje 3/13 i 3/14
tel. +48 71 333 11 81
kom. +48 535 161 561
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00


Jagoda Żywczyk
Specjalista ds. Studiów MBA
e-mail [email protected]

Regina Stelmaszyk
Specjalista ds. Studiów MBA
e-mail [email protected]

EDYTA SAMBORSKA

  • Certyfikowany Agile PM, ITIL v3, Six Sigma Green Belt, PRINCE2, Professional Scrum Master, Audytor Wewnętrzny ISO 16949:2009, 27001:2013, 18001, 14001:2005, 9001:2009.
  • Absolwentka studiów MBA Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu oraz podyplomowych studiów menadżerskich, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami, zarządzania jakością i Six Sigma Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.
  • W swoim 12 letnim dorobku posiada wdrożenia programów i projektów z zakresu IT, cloud, tranzycji i transformacji oraz funduszy europejskich w firmach z kapitałem polskim i zagranicznym.
  • Obecnie pełni rolę Kierownika Projektów IT w jednej z wrocławskich korporacji z powodzeniem wykorzystując metody hybrydowe, zapewniając firmie wymierne korzyści finansowe.
  • Entuzjastka Cloud, AI, Big Data oraz nowych technologii.
  • Coach, trenerka, mówczyni zapraszana na największe konferencje związane z tematyką zarządzania projektami w kraju.
  • Założycielka Kariera Na Obcasach – wyjątkowej marki wspierającej kobiety w biznesie, pomagająca wzmacniać je w drodze do realizacji upragnionego sukcesu.
  • Współzałożycielka marki Sambors.pl – zrzeszającej pasjonatów zarządzania projektami.

KATARZYNA PILARCZYK

Absolwentka studiów magisterskich i doktoranckich w zakresie nauk o zarządzaniu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2003.
Od 18 lat zajmuje się zarządzaniem międzynarodowymi projektami, programami i zespołami pracując przez ten czas dla instytucji międzynarodowych (jak Komisja Europejska czy UNESCO), międzynarodowej korporacji IT, firm produkcyjnych, instytucji szkolnictwa wyższego oraz organizacji pozarządowych. Doświadczony mentor i coach. Certyfikowany Project Manager (PMI PMP), Program Manager (MSP) oraz ITIL v4. Pasjonuje się rozwijaniem kompetencji, zwłaszcza miękkich i przywódczych.
Od kwietnia 2016 pracuje w IBM w Departamencie Zarządzania Projektami. Jest odpowiedzialna za rozwój kompetencji niezbędnych do pracy metodą projektową wśród pracowników w całej Europie.


MARTA SOBOCIK

Manager Departamentu Zarządzania Projektami głownie dla klientów z niemieckojęzycznego obszaru językowego, z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowych korporacjach z zakresu bankowości oraz IT. Dodatkowo Program Manager dwóch edycji projektu edukacyjnego IBM Corporate Readiness Certficate (CRC) realizowanym na Uczelniach Wyższych na Dolnym / Górnym Śląsku oraz w Rzeszowie. Absolwentka MBA, certyfikacja PMI (Project Management Professional), Scrum Master. Mentor, coach. Manager agilowego Squadu składającego się z kierowników projektów, kierowników biura projektów oraz specjalistów technicznych, którzy wspólnie pracują nad realizacją projektów IT


PAWEŁ RASZEJA

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, doświadczenie zawodowe rozpoczął w 1993 roku w Telekomunikacji Polskiej S.A..

W ciągu 31 lat zarządzał projektami przez ponad 23 lata, w tym ponad 18 w sektorze IT. Wdrożył pierwszy w TP system do automatycznego tworzenia usług szerokopasmowych, następnie objął stanowisko Dyrektora Programowego, którego celem, wspólnie z France Telecom, było wdrożenie platformy pomiaru i tworzenia usług.

W kwietniu 2011 roku został członkiem zespołu Euro2012 i objął stanowisko Telco Venue Managera. Paweł – akredytowany przez UEFA Manager, wraz z ponad 120-osobowym zespołem zbudował infrastrukturę IT na Stadionie Miejskim we Wrocławiu, dzięki której ponad 1,4 miliarda ludzi na całym świecie mogło zobaczyć i usłyszeć transmisje meczów rozgrywanych na wrocławskim stadionie miejskim.

W styczniu 2013 r. rozpoczął pracę w IBM, pełniąc funkcję Kierownika Działu Zarządzania Projektami oraz Europe Transition Leadera, zarządzając zespołem ponad 200 Project Managerów w Europie i Indiach.

Obecnie, od września 2021 roku, kontynuuje karierę zawodową w EY, prowadząc strategiczne projekty

Od ponad 7 lat prowadzi zajęcia MBA we Wrocławskiej Akademii Biznesu, jest również pomysłodawcą i współtwórcą autorskiego programu MBA „Project Management & Leadership”.


REMIGIUSZ SAMBORSKI

Remigiusz Samborski przygodę z projektami IT rozpoczął w firmie Nokia Siemens, następnie wiele lat rozwijał agencję interaktywną NetShock Creative, aby z biegiem czasu i wraz ze zdobywanym doświadczeniem stać się odpowiedzialnym za koordynację i kompleksowe zarządzanie portfolio projektów jako Delivery Director w międzynarodowej firmie SoftServe. Współzałożyciel marki Sambors.pl zrzeszającej pasjonatów zarządzania projektami.

Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży IT. Remigiusz wyróżnia się takimi certyfikacjami jak: Project Management Professional (PMP®), SAFe® Agilist, Professional Scrum Master, Cloud Digital Leader, Associate Cloud Engineer i Professional Machine Learning Engineer. Dodatkowo swoją wiedzę z zakresu zarządzania projektami i IT przekazuje jako wykładowca na Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych.

Obecnie pełni rolę Developer Relations Engineering Manager’a w globalnie rozpoznawalnej firmie – Google Cloud.