Procedura zapisów na kierunek Architektura wnętrz

Poniżej przedstawiliśmy wszystkie kroki, tak aby proces zapisów był dla Ciebie prosty i nie wymagał dużej ilości czasu. W razie problemów pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci w każdej sprawie.

Kontakt

pokoje 1/2 i 1/3
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00

Jak się zapisać na kierunek Architektura wnętrz?

KROK 1 – ZAREJESTRUJ SIĘ W SYSTEMIE REKRUTACYJNYM ONLINE

KROK 2 – DOKONAJ OPŁATY ADMINISTRACYJNEJ 85 ZŁ

Szczegółowe informacje znajdziesz po zarejestrowaniu się w systemie.

Uwaga: Z opłaty administracyjnej zwolnieni są absolwenci studiów pierwszego stopnia naszej uczelni, ubiegający się o przyjęcie na studia drugiego stopnia.

KROK 3 – PRZYGOTUJ I PRZEŚLIJ SWOJE PORTFOLIO

Przygotuj:

1. Portfolio

Minimum 5 autorskich prac w formacie co najmniej A4, które prezentują Twoje umiejętności artystyczne w jednym lub kilku z poniższych obszarów:

  • malarstwo
  • rysunek odręczny
  • grafika komputerowa 2D/3D

2. Oświadczenie o samodzielnym przygotowaniu portfolio

Po zarejestrowaniu się w systemie rekrutacyjnym online, plik będzie dostępny w zakładce Moje konto -> Zgłoszenia rekrutacyjne -> Dokumenty i dalsze kroki.

Prześlij:

  • gotowe dokumenty wyślij mailowo na adres: [email protected]
  • w temacie maila koniecznie wpisz: Portfolio – swoje imię i nazwisko
  • załączniki prosimy ponumerować zgodnie ze wzorem – praca 1, praca 2 itd.

KROK 4 – ZACZEKAJ NA INFORMACJĘ OD BIURA REKRUTACJI

Po przesłaniu portfolio, Twoje prace będą oceniane przez komisję rekrutacyjną pod kątem umiejętności stosowania perspektywy, obserwacji światłocienia, proporcji i detalu. Zaczekaj na kontakt od Biura Rekrutacji w sprawie złożenia dokumentów rekrutacyjnych.

KROK 5 – ZŁÓŻ DOKUMENTY W BIURZE REKRUTACJI

Po otrzymaniu pozytywnej informacji dostarcz do Biura Rekrutacji komplet gotowych i podpisanych dokumentów.

Jakie dokumenty dostarczyć?

Koniecznie weź ze sobą:

  • dowód osobisty (będzie potrzebny tylko oryginał do wglądu)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości (oraz oryginał/odpis do wglądu)

Wydrukuj z systemu rekrutacyjnego online:

  • 2 egzemplarze podpisanej umowy o warunkach odpłatności za studia wraz z załącznikiem nr 2 (prosimy nie wpisywać dat na umowie)
  • wypełnione, wydrukowane w kolorze i podpisane podanie o przyjęcie na studia (załącznik nr 1 do umowy)
  • kopia dowodu opłaty administracyjnej (jeśli dotyczy)
  • ślubowanie,
  • 2 egzemplarze podpisanego regulaminu promocji (jeśli dotyczy)
  • wydrukowane w kolorze i podpisane oświadczenie o wpisie na listę studentów (prosimy nie wpisywać dat na oświadczeniu)
  • oświadczenie o samodzielnym przygotowaniu portfolio

W jaki sposób dostarczyć dokumenty?

Masz kilka opcji do wyboru:

  • osobiście do Biura Rekrutacji (pokój 1/3)
  • upoważnij do tego inną osobę, która będzie miała ze sobą pisemne upoważnienie potwierdzone notarialnie do podejmowania czynności prawnych w imieniu kandydata
  • prześlij dokumenty Pocztą Polską lub kurierem na adres Uczelni:
    ul. Ostrowskiego 22, 53-238 Wrocław
    z dopiskiem „Dokumenty rekrutacyjne”
  • prześlij dokumenty za pośrednictwem paczkomatu:
    Paczkomat WRO347M (nr tel. do nadania paczki: 784 367 758)

WAŻNE! Nie wysyłaj swoich oryginalnych dokumentów edukacyjnych. Prześlij kserokopie poświadczone notarialnie.

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów od razu, złóż te, które już posiadasz. Pozostałe uzupełnisz w dogodnym

KROK 6 – POCZEKAJ NA DECYZJĘ O PRZYJĘCIU NA STUDIA

O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w systemie rekrutacyjnym online.

Dowiedz się więcej o kierunku Architektura wnętrz ↴

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.