Kandydaci bez obywatelstwa polskiego – Absolwenci WAB

Rekrutacja na semestr zimowy 2023/2024 trwa!

Poniżej przedstawiliśmy wszystkie kroki, tak aby rejestracja była dla Ciebie prosta i nie wymagała dużej ilości czasu.

W razie problemów pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci w każdej sprawie:

Rekrutacja czynna od pn. do pt. w godzinach 8.00-16.00, w czwartki – 8.00-18.00
+48 506 396 665 (Viber/WhatsApp)
[email protected]

KROK 1Zarejestruj się w systemie online i dołącz tam skany dokumentów

Przygotuj skany wymaganych na tym etapie dokumentów:

  • zdjęcie (oficjalne, jak do paszportu)
  • paszport zagraniczny (strona ze zdjęciem i danymi);
  • dyplom I stopnia wraz z ocenami (jeśli już jest)*
  • Karta Polaka (jeśli dotyczy);

* Nie musisz czekać na wydanie dyplomu, możesz się zarejestrować od razu po obronie bez dyplomu!

Wymagania językowe (dotyczy tylko osób aplikujących na studia w języku angielskim):

W przypadku braku wymaganego potwierdzenia znajomości języka angielskiego podczas rejestracji online kandydat zostanie zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną online, która pozwoli wstępnie ocenić poziom znajomości języka. Po przyjeździe na studia kandydat jest zobowiązany przystąpić do egzaminu potwierdzającego znajomość języka.

Aby sprawdzić listę dokumentów, które należy złożyć po przyjeździe na studia, przejdź do KROKU 6.

KROK 2 – Czekaj na odpowiedź

Regularnie sprawdzaj swoją skrzynkę mailową oraz skrzynkę w systemie rejestracji online.

KROK 3 – Wyślemy Ci umowę o naukę i zarządzenie w sprawie opłat

Wydrukuj umowę o naukę w 2 egzemplarzach, wypełnij i podpisz na każdej stronie. Przed podpisaniem umowy zapoznaj się z zarządzeniem w sprawie opłat, wydrukuj i podpisz na każdej stronie.

UWAGA: w umowie prosimy nie wpisywać dat.

KROK 4 – Otrzymasz fakturę za opłatę czesnego

Dokonaj opłaty czesnego. Opłaty dla obcokrajowców zostały ustalone w euro. W przypadku, jeśli chcesz opłacić studia w złotych skontaktuj się z nami: [email protected]. Prześlij w systemie skany dowodu opłaty i podpisanej umowy.

KROK 5 – Otrzymasz dokumenty dla konsulatu

Zaświadczenie o przyjęciu na studia oraz zaproszenie w postaci skanów zostaną wysłane drogą mailową, oryginały – pocztą na podany w systemie adres korespondencyjny. Złóż wniosek o wizę.

KROK 6 – Przyjedź na studia i złóż wymagane dokumenty

Dokumenty zgodnie z listą (oryginały + kopie) należy złożyć w terminie do 2 dni od momentu przyjazdu do Polski w Biurze Rekrutacji (pok. 1/2).

KROK 7 – Witaj na studiach!