Poniżej przedstawiliśmy wszystkie kroki, tak aby proces przyjęcia na studia w trybie przeniesienia z innej uczelni był dla Ciebie przejrzysty. W razie problemów pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci w każdej sprawie. Sprawdź naszą ofertę studiów i zobacz, na który kierunek możesz się przenieść!
Biuro Rekrutacji czynne od pn. do pt. w godzinach 8.00-16.00
+48 71 333 11 07
[email protected]
Ogólne zasady przeniesienia
- Terminy rejestracji przeniesień są następujące:
– na semestr zimowy w danym roku akademickim – do 31 sierpnia
– na semestr letni w danym roku akademickim – do 31 stycznia
- Przeniesienie jest możliwe po zaliczeniu co najmniej pierwszego semestru studiów
- Przeniesienie może odbywać się tylko w ramach tego samego poziomu kształcenia i kierunku studiów lub ewentualnie w tym samym obszarze kształcenia, w którym mieści się wybrany przez kandydata kierunek
- Warunkiem koniecznym uruchomienia procedury przeniesienia jest posiadanie statusu studenta oraz dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów
- Podjęcie studiów w trybie przeniesienia uzależnione jest od wyznaczonych do zaliczenia różnic programowych, które nie mogą przekroczyć 20 ECTS w roku akademickim
- O możliwości przeniesienia decyduje Pełnomocnik Prorektora ds. Studenckich WAB w oparciu o komplet przedstawionych dokumentów
Jak przenieść się do WAB z innej uczelni?
KROK 1 – ZAREJESTRUJ SIĘ W SYSTEMIE REKRUTACYJNYM ONLINE
- Wybierz w systemie online opcję „Przeniesienia z innych uczelni” i uzupełnij wszystkie wymagane pola
- Wgraj do systemu niezbędne załączniki:
– Zaświadczenie o posiadaniu statusu studenta z dziekanatu uczelni macierzystej
Zaświadczenie powinno potwierdzać posiadanie statusu studenta i zawierać następujące informacje: nazwę kierunku studiów, liczbę zaliczonych semestrów, poziom i formę kształcenia.
– Wykaz zaliczonych przedmiotów
Wykaz powinien zawierać: nazwę przedmiotu, liczbę godzin, oceny, punkty ECTS. Dokument musi być potwierdzony przez uczelnię macierzystą wraz z informacją o stosowanej w uczelni skali ocen.
– Sylabusy wszystkich zaliczonych przedmiotów
– Zgoda Dziekana (Prorektora) uczelni macierzystej
Dokument powinien zawierać informacje, że student rozliczył się z uczelnią macierzystą.
– Podanie o przyjęcie na studia w trybie przeniesienia
Podanie należy pobrać z systemu IRK i wgrać podpisany skan w odpowiednim miejscu w systemie.
W przypadku składania ww. dokumentów w języku obcym, każdy z tych dokumentów powinien być przetłumaczony na język polski przez tłumacza przysięgłego.
- Zaczekaj na weryfikację swoich dokumentów i dalsze kroki
zamknij krok 1
Jeśli udało Ci się przejść pozytywną weryfikację, dostarcz do Biura Rekrutacji następujące dokumenty:
- Wszystkie dokumenty z KROKU 1
- Wydrukowane i podpisane dokumenty z systemu IRK:
– Kwestionariusz osobowy
– Ślubowanie
– Umowa o warunkach odpłatności za studia (2 egzemplarze bez wpisywanych dat)
Jeśli nie możesz dostarczyć dokumentów osobiście:
- upoważnij do tego inną osobę, która będzie miała ze sobą pełnomocnictwo (pobierz) oraz swój dowód osobisty lub
- prześlij dokumenty Pocztą Polską bądź kurierem na adres Uczelni z dopiskiem „Dokumenty rekrutacyjne” lub
- prześlij dokumenty za pośrednictwem paczkomatu – Paczkomat WRO08A (nr tel. do nadania paczki: 784 367 758).
zamknij krok 2
KROK 3 – ODBIERZ DECYZJĘ W DZIEKANACIE
Przyjdź do Dziekanatu po odbiór decyzji oraz innych niezbędnych dokumentów.
zamknij krok 3