Kandydaci bez obywatelstwa polskiego

Poniżej przedstawiliśmy wszystkie kroki, tak aby rejestracja była dla Ciebie prosta i nie wymagała dużej ilości czasu. Wystarczy, że wybierzesz wymarzony kierunek!

Rekrutacja na semestr zimowy 2025/2026 już otwarta!

KONTAKT DLA KANDYDATÓW:

Biuro Rekrutacji, ul. Ostrowskiego 22, pok. 1/2
+48 506 396 665 (Viber/WhatsApp/Telegram)
[email protected]

Rekrutacja czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

Mówimy w językach polskim, ukraińskim, angielskim, rosyjskim.

KROK 1Zarejestruj się w systemie online i dołącz tam skany dokumentów

Przygotuj skany wymaganych na tym etapie dokumentów:

  • zdjęcie (oficjalne, jak do paszportu)
  • paszport zagraniczny (strona ze zdjęciem i danymi);
  • Karta Polaka (jeśli dotyczy);
  • dla kandydatów na studia I stopnia – świadectwo ukończenia szkoły średniej z załącznikiem (jeśli jeszcze nie ma – oceny za ostatni semestr). Jeśli dokumenty są wydane w języku ukraińskim, rosyjskim lub angielskim – bez tłumaczenia. W przypadku dokumentów z Ukrainy nie jest wymagane apostille
  • dla kandydatów na studia II stopnia – dyplom I stopnia wraz z ocenami (jeżeli jeszcze nie posiadasz – kartę z ocenami). Jeśli dokumenty są wydane w języku ukraińskim, rosyjskim lub angielskim – bez tłumaczenia. W przypadku dokumentów z Ukrainy nie jest wymagane apostille
  • certyfikat znajomości języka, w którym się odbywają studia (jeśli jest).

Wymagania językowe:

JĘZYK POLSKI (studia w języku polskim)

JĘZYK ANGIELSKI  (studia w języku angielskim)

Aby sprawdzić listę dokumentów, które należy złożyć po przyjeździe na studia, przejdź do KROKU 6.

start studiów od października 2025

KROK 2 – Czekaj na odpowiedź

Regularnie sprawdzaj swoją skrzynkę mailową oraz skrzynkę w systemie rejestracji online.

KROK 3 – Wyślemy Ci umowę o naukę i zarządzenie w sprawie opłat

Wydrukuj umowę o naukę w 2 egzemplarzach, wypełnij i podpisz na każdej stronie. Przed podpisaniem umowy zapoznaj się z zarządzeniem w sprawie opłat, wydrukuj i podpisz na każdej stronie.

UWAGA: w umowie prosimy nie wpisywać dat. W przypadku osób niepełnoletnich umowę i zarządzenie podpisują również rodzice.

KROK 4 – Otrzymasz fakturę za opłatę wpisowego i czesnego

Dokonaj opłaty administracyjnej i czesnego. Prześlij w systemie skany dowodu opłaty i podpisanej umowy.

KROK 5 – Otrzymasz dokumenty dla konsulatu

Zaświadczenie o przyjęciu na studia oraz zaproszenie w postaci skanów zostaną wysłane drogą mailową, oryginały – pocztą tradycyjną lub Nova Post. Złóż wniosek o wizę. Wymagana jest wiza studencka lub karta pobytu/pieczątka potwierdzająca ubieganie się o kartę pobytu lub inny dowód legalnego pobytu w Polsce (np. pesel UKR).

KROK 6 – Przyjedź na studia i złóż wymagane dokumenty

Dokumenty zgodnie z listą (oryginały + kopie) należy złożyć po przyeździe do Polski w Biurze Rekrutacji (pok. 1/2).

KROK 7 – Witaj na studiach!