MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE
MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE
Rekrutacja zamknięta
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
Zarządzanie
kierunek studiów
Stacjonarny
Niestacjonarny
tryb studiów
Magisterskie
poziom studiów
Hybrydowa
(do 50% zajęć zdalnie)
forma zajęć
Polski
język wykładowy
1,5 roku
(3 semestry)
czas trwania
OPIS STUDIÓW
W ramach specjalności MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie SEO (działań promujących serwisy internetowe w wyszukiwarkach), marketingu wirusowego, mediów społecznościowych, video marketingu itd. Studenci poznają działania mające na celu opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji m.in. przez skuteczne pozycjonowanie, promocję marki, dystrybucję i sprzedaż, a także działania z zakresu PR – przy wykorzystaniu Internetu. Zrozumieją specyfikę funkcjonowania społeczności digital, nauczą się tworzyć kampanie online czy wykorzystywać do celów marketingowych aplikacje mobilne.
ADRESACI STUDIÓW
Zarządzający przedsiębiorstwami w XXI wieku mają świadomość, że marketing internetowy to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Dzieje się tak dlatego, że coraz więcej organizacji swoją działalność przenosi do sieci by wykorzystać jej potencjał do budowy marki i szukania potencjalnych klientów. Jeżeli używasz codziennie social mediów, sklepów internetowych i szukasz informacji w wyszukiwarkach, czujesz się w nich jak ryba w wodzie oraz jednocześnie chciałbyś zgłębiać ich zasady działania to specjalność MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE jest idealna dla Ciebie.
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE
W ramach ścieżki kształcenia MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE realizowane są następujące kursy:
- Strategie marketingu internetowego
- Narzędzia marketingu internetowego
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Google Ads i Analytics
ABSOLWENCI PO STUDIACH
Absolwent specjalności MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE może znaleźć zatrudnienie m.in. jako:
- Specjalista ds. marketingu
- Doradca/ekspert w dziedzinie marketingu internetowego
- Copywriter
- Własna agencja marketingowa
OPŁATY
Płatność dla obywateli Polski, UE i posiadających Kartę Polaka:
Opłata roczna (I rok) | Opłata roczna (II rok) | Opłata semestralna (I, II, III semestr) | Opłata miesięczna 15 rat | |
---|---|---|---|---|
Cena regularna (rok akademicki 2024/2025) | 7 300 zł | 3 650 zł | 3 830 zł | 800 zł |
Opłata administracyjna wynosi 85 zł
Dla studentów spoza UE i nieposiadających karty Polaka:
Opłata roczna (I rok) | Opłata roczna (II rok) | Opłata semestralna (I, II, III semestr) | |
---|---|---|---|
Cena regularna (rok akademicki 2024/2025) | 1 600 € | 800 € | 850 € |
Opłata administracyjna wynosi:
- 120 € – obywatele Ukrainy i Białorusi
- 140 € – obywatele Azji Środkowej: Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Turkmenistanu, Turcji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kirgizji, Kazachstanu i Mongolii
- 220 € – obywatele pozostałych państw. Nie dotyczy obywateli: Europy Północnej, Europy Zachodniej, Europy Wschodniej (Ukrainy, Białorusi), Azji Środkowej (Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Turkmenistanu, Turcji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kirgizji, Kazachstanu i Mongolii)