CineMark


Działalność koła

Studenckie koło naukowe “CINEMARK” działa od 2024 roku, prężnie rozwijając wiedzę studentów w obszarze komunikacji, marketingu i public relations. Pierwotnie koło stanowiło przestrzeń dla osób zainteresowanych kinem, reklamą i kreatywnością, poszerzając horyzonty członków koła oraz rozwijając ich kompetencje miękkie.

W roku 2025 koło naukowe “CINEMARK” przeszło rebranding. Obecnie integruje studentów kierunków ZarządzanieSprzedaż i Marketing oraz Informatyka. Profil działalności został rozszerzony i ukierunkowany na biznes, zarządzanie oraz marketing.

Do głównych zadań koła naukowego należy:

  • organizacja warsztatów, szkoleń i seminariów naukowych z zakresu zarządzania, marketingu i komunikacji cyfrowej,
  • propagowanie wiedzy z dziedzin marketingu, zarządzania i sztuki kierowania,
  • tworzenie eventów promujących i rozwijających Wrocławską Akademię Biznesu–Filię Akademii Techniczno-Artystycznej Nauk Stosowanych w Warszawie,
  • realizacja pasji do odkrywania nowych trendów w świecie marketingu i biznesu oraz dzielenie się nimi z członkami innych organizacji studenckich – zarówno na uczelni, jak i poza nią,
  • organizowanie wyjazdów studyjnych m.in. do agencji marketingowych, reklamowych, biznesowych oraz na festiwale branżowe.

Misja koła

Misją koła naukowego “CINEMARK” jest rozwijanie kompetencji przyszłych liderów marketingu i biznesu poprzez praktyczne doświadczenia, współpracę interdyscyplinarną oraz wymianę wiedzy między studentami różnych kierunków.

Koło naukowe dąży do łączenia teorii z praktyką i tworzenia przestrzeni, w której kreatywność spotyka się z przedsiębiorczością.

Wizja koła

Koło naukowe “CINEMARK” pragnie stać się rozpoznawalnym ośrodkiem studenckiej aktywności w obszarze marketingu, komunikacji i zarządzania, który inspiruje do tworzenia innowacyjnych projektów, promuje dobre praktyki w biznesie oraz współpracuje z przedsiębiorstwami i instytucjami zewnętrznymi.

Naszą wizją jest społeczność młodych profesjonalistów, którzy poprzez wspólne działania realnie wpływają na kształt współczesnego rynku.

Opiekun naukowy

mgr Robert Wolski
Menedżer kierunku Sprzedaż i marketing
pokój 2/12
tel. +48 71 333 11 00
e-mail [email protected]

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.