16 lutego 2022

GRZEGORZ WŁODARCZYK

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu hotelu Raffles Europejski Warsaw

Jest odpowiedzialny za zarządzanie działem sprzedaży i marketingu hotelu, nadzór nad całokształtem sprzedaży, działem eventów, PR i marketingu. Posiada ponad 16 lat doświadczenia w branży hotelarsko-gastronomicznej, zaczynał od działu rezerwacji i recepcji w swoich najwcześniejszych latach kariery zawodowej. Kolejne doświadczenia sprzedażowe zdobywał pracując jako kierownik sprzedaży i kierownik projektu w innych branżach. Te doświadczenia przełożyły się na jego działalność w obszarze hotelarskim, kiedy w 2008 roku przeniósł się do Radisson Blu Wrocław na stanowisko Starszego Kierownika Sprzedaży, a następnie awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. W 2013 roku awansował, i zaczął pracę w Rosji, gdzie zdobył doświadczenie kierując zespołami sprzedaży i marketingu przy otwarciu Radisson Blu Resort & Congress Center Sochi, a później hotelu Sheraton w Rostowie nad Donem. W 2015 roku został mianowany na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w moskiewskim hotelu St. Regis Moscow Nikolskaya. Od września 2016 roku pracował jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Sheraton Heathrow w Londynie, skąd dołączył do Raffles Europejski Warsaw.

Jest absolwentem Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz ukończył studia na Uniwersytecie Przyrodniczym. Doskonale włada językiem angielskim, zna język rosyjski i niemiecki. Jego językiem ojczystym jest język polski.