16 lutego 2022
Celina Prinz
Job’n’Joy
Client service director w agencji employer brandingowej Job’n’Joy realizuje kampanie EB, rozwija zespół obsługi klienta, rozbudowuje portfolio usług agencji i realizuje cele strategiczne.
Pasjonatka reklamy, employer brandingu oraz CSR. Od dekady związana z branżą reklamową. W grupie Dentsu Aegis Network realizowała kampanie reklamowe dla największych marek klientów grupy (Procter&Gamble, L’Oréal, Reckitt Benckiser, Lego) oraz pełniła rolę CSR/EB Managera. W agencji Asap&Asap Communication zarządzała zespołem client service i współpracowała z takimi markami jak Jeronimo Martins, Roche Diabetes, MediaMarkt. Wcześniej związana z branżą IT (Cisco), turystyką oraz telecom.
Doświadczona trenerka z certyfikatem Train the Trainers. W latach 2015-2017 w ramach programu szkoleń wewnętrznych w Dentsu Aegis Network zrealizowała cykl warsztatów z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej.