-->

E-commerce i social media

E-commerce i social media

Tryb studiów: Hybrydowy
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry) 
Wymiar godzin: 160 godzin 
Język wykładowy: polski 


Studia E-commerce i social media ruszają od marca 2023!

Celem studiów E-commerce i social media jest przekazanie słuchaczom wiedzy, która umożliwi im samodzielne stworzenie sklepu internetowego, przy utrzymaniu prawno-finansowych norm obowiązujących w e-sprzedaży. Słuchacze dowiedzą się jak analizować zachowania użytkowników odwiedzających ich sklep internetowy, aby maksymalnie zoptymalizować swoje działania, zwiększając tym samym szanse osiągnięcia pożądanych wyników. Studia podyplomowe umożliwią słuchaczom przygotowanie skutecznych działań w mediach społecznościowych. Ich celem będzie wsparcie sprzedaży i rozwój biznesu poprzez stworzenie sklepu internetowego na Facebooku i Instagramie, ustawienie kampanii w sieci reklamowej Facebook Ads oraz tworzenie angażujących treści na profilach w mediach społecznościowych marki. 

Studia social media – co obejmuje program?

Podczas 160h praktycznie zorientowanych zajęć słuchacze zapoznają się z najważniejszymi zagadnieniami branży. Studia E-commerce i social media umożliwią słuchaczom zdobycie kompletnej wiedzy w zakresie:

  • wykorzystywania możliwości internetowej sprzedaży dóbr, 
  • wdrażania projektów e-commerce, 
  • monitorowania i analizy zachowań konsumentów, 
  • przygotowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych, 
  • założenia i przygotowania sklepu na Facebooku i Instagramie, 
  • przygotowania, wdrożenia i optymalizacji reklam Facebook Ads,
  • tworzenia angażujących treści dedykowanych mediom społecznościowym. 

Profil absolwenta studiów E-commerce i social media

Absolwent kierunku E-commerce i social media zdobędzie umiejętności, które umożliwią mu stworzenie sklepu internetowego zgodnego z obowiązującymi prawno finansowymi aspektami e-handlu. Ponadto będzie wiedział, jak stworzyć profil konsumenta i na tej podstawie wdrożyć skuteczne działania promocyjne w mediach społecznościowych

Dzięki poznanym narzędziom takim jak: Google Analytics, Hotjar czy Facebook Business Manager – absolwent studiów będzie umiał ocenić poziom skuteczności wdrożonych rozwiązań i działań. Dzięki temu łatwo wprowadzi też działania optymalizacyjne, których celem będzie osiągnięcie założonych celów.

Absolwent kierunku E-commerce i social media będzie umiał samodzielnie przygotować sklep na Facebooku i Instagramie oraz tworzyć treści, zgodne z obowiązującymi w mediach społecznościowych trendami.

 

E-commerce studia a adresaci kierunku

Studia Podyplomowe E-Commerce i social media skierowane są do osób:

  • chcących zdobyć nową wiedzę i umiejętności lub pragnących uzupełnić brakujące obszary wiedzy z dziedziny handlu internetowego albo social media,
  • przygotowujących się do samodzielnego stworzenia sklepu internetowego,
  • pragnących zająć się prowadzeniem działań e-marketingowych, których celem jest sprzedaż internetowa,
  • planujących podjęcie pracy w obszarze e-handlu, lub otworzenie własnego sklepu internetowego,
  • planujących rozpoczęcie działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
  • chcących wykorzystać możliwości, jakie daje internet w zakresie obsługi klienta,
  • zainteresowanych wsparciem procesów biznesowych działaniami w sieci,
  • pracujących w działach marketingu lub e-commerce.

Media społecznościowe są dziś ważnymi narzędziami do budowania i rozwijania biznesu.
Jeśli interesują Cię też inne studia podyplomowe Wrocław, zachęcamy do zapoznania się z opisami pozostałych kierunków.

  1. Podstawy handlu internetowego 
  2. Profil i zachowania e-konsumenta
  3. Analityka zachowań e-konsumentów, wyciąganie wniosków – wstęp do Google Analytics i Hotjar
  4. Prawno-finansowe aspekty handlu
  5. E-płatności w handlu internetowym
  6. Kampanie reklamowe Google Analytics
  7. Strategia działań w mediach społecznościowych
  8. Tworzenie sklepu internetowego na Facebooku i Instagramie
  9. Kampanie reklamowe Facebook Ads
  10. Tworzenie angażującego contentu dedykowanego mediom społecznościowym

Łącznie w semestrze: 160h

* Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szczegółowy plan zajęć opublikowanie zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Warunki zaliczenia

  • 80% test/projekt/test
  • 15% ćwiczenie na zajęciach
  • 5% aktywność na zajęciach

Koszt studiów (cena po rabacie – 10% za opłatę roczną): 5700 zł

Opłata semestralna: 3135 zł

Opłata w 4 ratach: 1640 zł

Wpisowe: 250 zł

Skorzystaj ze specjalnej promocji ze zniżki na czesne. Zapisz się w wybranych terminach i zyskaj!

terminy01.07.-15.09.2022
wysokość zniżki250 PLN

Program „Poleceni” – zyskaj 250 zł dodatkowej zniżki.

Program skierowany jest do osób, które będą promowały Wrocławską Akademie Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na rok akademicki 2022/2023 na Studia Podyplomowe.


Rabaty indywidulane dla Firm!

Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:
Bank Ochrony Środowiska
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001 – rachunek PLN

JESTEŚMY W BAZIE USŁUG ROZWOJOWYCH

Skorzystaj z dofinansowania w ramach projektu:
AKTYWIZACJA DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY

1. Formularz rekrutacyjny w systemie IRK- WYPEŁNIJ

2. Skompletuj dokumenty rekrutacyjne

  • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich) – ORYGINAŁ DO WGLĄDU
  • Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
  • 1 zdjęcie o wymiarach 35×45 mm
  • Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
  • Podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową
  • Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę

3. Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów Podyplomowych

KONTAKT:

Weronika Bereska

Specjalista ds. Studiów Podyplomowych
pokój 3/14

+48 535 164 459

[email protected]

EMILIA PLUTA

Obecnie pełni rolę content marketing specjalistki, tworzy i wdraża strategie działań w mediach społecznościowych.

Co-founderka agencji marketingowej, współpracowała z firmami i organizacjami z branży edukacyjnej, medycznej i technologicznej. Prowadząca warsztaty z obszaru zasad i mechanizmów funkcjonowania mediów społecznościowych.


ŁUKASZ JAWORSKI

– z digital marketingiem związany od 2009 roku,

– członek zarządu agencji marketingowej LTB,

– odpowiedzialny za rozwój agencji oraz kampanie marketingowe dla klientów agencji,

– wykładowca akademicki – studia magisterskie, podyplomowe, MBA,

– prelegent i wykładowca na wydarzeniach branżowych,

– autor artykułów branżowych w specjalistycznych mediach,

– współautor specjalistycznych kierunków digital marketingowych.


RADOSŁAW SKOWRON

– digital marketing manager w agencji LTB,

– prowadzący w Wyższej Szkole Handlowej od 2018 roku,

– podczas prelekcji, które prowadzi podczas wydarzeń branżowych, porusza tematy związane z marketingiem internetowym, między innymi specyfikę social mediów,

– zawodowo zajmuje się także szkoleniami z obszaru mediów społecznościowych czy SEO.


MICHAŁ SZYDLIK

– z komunikacją i jej procesami związany właściwie od 2003 roku, gdy był jeszcze dziennikarzem, w tym akredytowanym przez FIFA korespondentem na mundialu w Niemczech 2006 oraz przez UEFA na EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii,

– z marketingiem i Public Relations związany od 2008 roku, a ze sprzedażą bezpośrednią od 2017 roku,

– autor i współautor wielu strategii komunikacji dla firm z branży turystycznej, retail oraz finansowej (nagrody i wyróżnienia w konkursie Impactor oraz Kreatura),

– autor wielu artykułów o tematyce marketingowej w mediach branżowych,

– od 2017 roku szkoleniowiec z obszarów związanych z social media, komunikacją, marketingiem internetowym, personal brandingiem,

– prywatnie piwowar domowy, miłośnik Włoch i autor poświęconego im bloga.


DARIA KORALEWSKA

  • Social media specialist w agencji marketingowej LTB,
  • z marketingiem związana od 2016 roku,
  • na koncie szkolenia i artykuły branżowe, głównie z zakresu reklamy w social mediach,
  • w wolnych chwilach zajmuje się fotografią produktową i portretową.

WOJCIECH TUMIEL

  • specjalista SXO w agencji LTB
  • pasjonat, który o pozycjonowaniu czyta przy każdej kawie
  • doświadczenie zdobywał pracując zarówno w wewnętrznym dziale SEO jak i w agencji marketingowej
  • na co dzień skutecznie łączy ze sobą wiedzę SEO z UX
  • specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii SEO
  • autor licznych artykułów branżowych

This site is registered on wpml.org as a development site.