E-commerce i social media

E-commerce i social media

Tryb studiów: Weekendowy
Forma studiów: Hybrydowy
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry) 
Wymiar godzin: 160 godzin 
Język wykładowy: polski 

Zapisy na semestr letni ruszyły!

Celem studiów E-commerce i social media jest przekazanie uczestnikom studiów wiedzy, która umożliwi im samodzielne stworzenie sklepu internetowego, przy utrzymaniu prawno-finansowych norm obowiązujących w e-sprzedaży. Uczestnicy studiów dowiedzą się jak analizować zachowania użytkowników odwiedzających ich sklep internetowy, aby maksymalnie zoptymalizować swoje działania, zwiększając tym samym szanse osiągnięcia pożądanych wyników. Studia podyplomowe umożliwią uczestnikom studiów przygotowanie skutecznych działań w mediach społecznościowych. Ich celem będzie wsparcie sprzedaży i rozwój biznesu poprzez stworzenie sklepu internetowego na Facebooku i Instagramie, ustawienie kampanii w sieci reklamowej Facebook Ads oraz tworzenie angażujących treści na profilach w mediach społecznościowych marki. 

Studia social media – co obejmuje program?

Podczas 160h praktycznie zorientowanych zajęć uczestnicy studiów zapoznają się z najważniejszymi zagadnieniami branży. Studia E-commerce i social media umożliwią uczestnikom studiów zdobycie kompletnej wiedzy w zakresie:

  • wykorzystywania możliwości internetowej sprzedaży dóbr, 
  • wdrażania projektów e-commerce, 
  • monitorowania i analizy zachowań konsumentów, 
  • przygotowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych, 
  • założenia i przygotowania sklepu na Facebooku i Instagramie, 
  • przygotowania, wdrożenia i optymalizacji reklam Facebook Ads,
  • tworzenia angażujących treści dedykowanych mediom społecznościowym. 

Profil absolwenta studiów E-commerce i social media

Absolwent kierunku E-commerce i social media zdobędzie umiejętności, które umożliwią mu stworzenie sklepu internetowego zgodnego z obowiązującymi prawno finansowymi aspektami e-handlu. Ponadto będzie wiedział, jak stworzyć profil konsumenta i na tej podstawie wdrożyć skuteczne działania promocyjne w mediach społecznościowych

Dzięki poznanym narzędziom takim jak: Google Analytics, Hotjar czy Facebook Business Manager – absolwent studiów będzie umiał ocenić poziom skuteczności wdrożonych rozwiązań i działań. Dzięki temu łatwo wprowadzi też działania optymalizacyjne, których celem będzie osiągnięcie założonych celów.

Absolwent kierunku E-commerce i social media będzie umiał samodzielnie przygotować sklep na Facebooku i Instagramie oraz tworzyć treści, zgodne z obowiązującymi w mediach społecznościowych trendami.

 

E-commerce studia a adresaci kierunku

Studia Podyplomowe E-Commerce i social media skierowane są do osób:

  • chcących zdobyć nową wiedzę i umiejętności lub pragnących uzupełnić brakujące obszary wiedzy z dziedziny handlu internetowego albo social media,
  • przygotowujących się do samodzielnego stworzenia sklepu internetowego,
  • pragnących zająć się prowadzeniem działań e-marketingowych, których celem jest sprzedaż internetowa,
  • planujących podjęcie pracy w obszarze e-handlu, lub otworzenie własnego sklepu internetowego,
  • planujących rozpoczęcie działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
  • chcących wykorzystać możliwości, jakie daje internet w zakresie obsługi klienta,
  • zainteresowanych wsparciem procesów biznesowych działaniami w sieci,
  • pracujących w działach marketingu lub e-commerce.

Media społecznościowe są dziś ważnymi narzędziami do budowania i rozwijania biznesu.
Jeśli interesują Cię też inne studia podyplomowe Wrocław, zachęcamy do zapoznania się z opisami pozostałych kierunków.

  1. Podstawy handlu internetowego 
  2. Profil i zachowania e-konsumenta
  3. Analityka zachowań e-konsumentów, wyciąganie wniosków – wstęp do Google Analytics i Hotjar
  4. Prawno-finansowe aspekty handlu
  5. E-płatności w handlu internetowym
  6. Kampanie reklamowe Google Analytics
  7. Strategia działań w mediach społecznościowych
  8. Tworzenie sklepu internetowego na Facebooku i Instagramie
  9. Kampanie reklamowe Facebook Ads
  10. Tworzenie angażującego contentu dedykowanego mediom społecznościowym

Łącznie w semestrze: 160h

* Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szczegółowy plan zajęć opublikowanie zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Warunki zaliczenia

  • 80% test/projekt/test
  • 15% ćwiczenie na zajęciach
  • 5% aktywność na zajęciach

Koszt studiów rocznych: 5200 zł

Opłata semestralna: 2730 zł

Opłata w 4 ratach: 1430 zł

Opłata w 8 ratach: 747,5 zł

Wpisowe: 250 zł

Skorzystaj ze specjalnej promocji ze zniżki na czesne. Zapisz się w wybranych terminach i zyskaj!

terminydo 03.02.202304.02-05.03.2023
wysokość zniżki500 PLN250 PLN

Program „Poleceni” – zyskaj 250 zł dodatkowej zniżki.

Program skierowany jest do osób, które będą promowały Wrocławską Akademie Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na rok akademicki 2022/2023 na Studia Podyplomowe.


Rabaty indywidulane dla Firm!

Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:
Bank Ochrony Środowiska
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001 – rachunek PLN

JESTEŚMY W BAZIE USŁUG ROZWOJOWYCH

Skorzystaj z dofinansowania w ramach projektu:
AKTYWIZACJA DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY

1. Formularz rekrutacyjny w systemie IRK- WYPEŁNIJ

2. Skompletuj dokumenty rekrutacyjne

  • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich) – ORYGINAŁ DO WGLĄDU
  • Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
  • 1 zdjęcie o wymiarach 35×45 mm
  • Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
  • Podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową
  • Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę

3. Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów Podyplomowych

KONTAKT:

Weronika Bereska

Specjalista ds. Studiów Podyplomowych
pokój 3/14

+48 535 164 459

[email protected]

EMILIA PLUTA

Obecnie pełni rolę content marketing specjalistki, tworzy i wdraża strategie działań w mediach społecznościowych.

Co-founderka agencji marketingowej, współpracowała z firmami i organizacjami z branży edukacyjnej, medycznej i technologicznej. Prowadząca warsztaty z obszaru zasad i mechanizmów funkcjonowania mediów społecznościowych.


ŁUKASZ JAWORSKI

– z digital marketingiem związany od 2009 roku,

– członek zarządu agencji marketingowej LTB,

– odpowiedzialny za rozwój agencji oraz kampanie marketingowe dla klientów agencji,

– wykładowca akademicki – studia magisterskie, podyplomowe, MBA,

– prelegent i wykładowca na wydarzeniach branżowych,

– autor artykułów branżowych w specjalistycznych mediach,

– współautor specjalistycznych kierunków digital marketingowych.


RADOSŁAW SKOWRON

– digital marketing manager w agencji LTB,

– prowadzący w Wyższej Szkole Handlowej od 2018 roku,

– podczas prelekcji, które prowadzi podczas wydarzeń branżowych, porusza tematy związane z marketingiem internetowym, między innymi specyfikę social mediów,

– zawodowo zajmuje się także szkoleniami z obszaru mediów społecznościowych czy SEO.


MICHAŁ SZYDLIK

– z komunikacją i jej procesami związany właściwie od 2003 roku, gdy był jeszcze dziennikarzem, w tym akredytowanym przez FIFA korespondentem na mundialu w Niemczech 2006 oraz przez UEFA na EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii,

– z marketingiem i Public Relations związany od 2008 roku, a ze sprzedażą bezpośrednią od 2017 roku,

– autor i współautor wielu strategii komunikacji dla firm z branży turystycznej, retail oraz finansowej (nagrody i wyróżnienia w konkursie Impactor oraz Kreatura),

– autor wielu artykułów o tematyce marketingowej w mediach branżowych,

– od 2017 roku szkoleniowiec z obszarów związanych z social media, komunikacją, marketingiem internetowym, personal brandingiem,

– prywatnie piwowar domowy, miłośnik Włoch i autor poświęconego im bloga.


DARIA KORALEWSKA

  • Social media specialist w agencji marketingowej LTB,
  • z marketingiem związana od 2016 roku,
  • na koncie szkolenia i artykuły branżowe, głównie z zakresu reklamy w social mediach,
  • w wolnych chwilach zajmuje się fotografią produktową i portretową.

WOJCIECH TUMIEL

  • specjalista SXO w agencji LTB
  • pasjonat, który o pozycjonowaniu czyta przy każdej kawie
  • doświadczenie zdobywał pracując zarówno w wewnętrznym dziale SEO jak i w agencji marketingowej
  • na co dzień skutecznie łączy ze sobą wiedzę SEO z UX
  • specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii SEO
  • autor licznych artykułów branżowych

This site is registered on wpml.org as a development site.