MBA AI & Digital Transformation [nowość]

MBA AI & Digital Transformation [nowość]

Rekrutacja otwarta! Start studiów od października 2024.

Tryb studiów: weekendowy 
Forma studiów: online lub hybrydowo
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry) 
Język wykładowy: polski 

Kierunek w przygotowaniu

Absolwenci naszych studiów MBA mogą zasiadać w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa i są zwolnieni z obowiązku zdawania egzaminu.

O studiach

MBA AI & Digital Transformation umożliwią uzyskanie wiedzy nt. Generative AI, zagadnienia które od 2023 roku stało się dominującym kierunkiem w obszarze transformacji cyfrowej na całym świecie. Celem studiów jest zapoznanie się z aktualnymi trendami związanymi z Generative AI, możliwościami które dają te rozwiązania, zaznajomienie się z podstawowymi pojęciami z tej dziedziny oraz praktycznymi zastosowaniami w różnych obszarach gospodarki. W ramach studiów zostaną również przedstawione szerzej inne zagadnienia związane z Digital Transformation takie jak cybersecurity i bezpieczeństwo danych, przetwarzania danych na platformach chmurowych, automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy narzędzi RPA, analiza procesów biznesowych, Process Mining czy rozwiązania klasy Business Inteligence (BI). Poruszone zostaną również aspekty prawne związane ze sztuczną inteligencją oraz metody efektywnego zarządzania projektami informatycznymi. Uczestnicy nauczą się również jak w praktyce tworzyć boty Chat AI, korzystać z Microsoft Copilot oraz budować boty w Power Automate.

Na zakończenie uczestnicy będą przygotowani do zdania egzaminu i uzyskania certyfikatu Microsoft Azure AI Fundamentals.

W ramach studiów omawiane będą zagadnienie związane z wdrażaniem transformacji cyfrowej, sztucznej inteligencji, Generative AI oraz automatyzacji procesów w różnych dziedzinach gospodarki takich jak IT, Finanse, Księgowość czy Logistyka oraz w różnych obszarach działalności występujących w każdej firmie takich jak HR, Produkcja, Sprzedaż, Marketing czy Obsługa Klienta.

Wprowadzenie do sztucznej inteligencji i Generative AI
Zarządzanie projektami w transformacji cyfrowej
Zarządzanie transformacją w organizacji
Zarządzanie procesami
Wprowadzenie do RPA
Prawne aspekty automatyzacji i AI w organizacji
Process Discovery – jak odkrywać procesy do automatyzacji
Cyberbezpieczeństwo w transforacji cyfrowej
Budowa bota Chat AI
Industry 4.0 & Digital Twin
Mapowanie procesów BPMN 2.0
Mentoring
Transformacje cyfrowa do chmury IT
Przygotowanie do certyfilatu Microsoft Azure AI Fundamentals
Transformacja cyfrowa w HR oraz procesach operacyjnych przedsiębiorstw
Zastosowanie Business Intelligence (Power BI)
Eksploracja procesów bizneswoych (Process mining)
Projektowanie bota w Power Automate
Rynek startup AI
Zastosowanie Microsoft Copilot
Trenng Liderski
Dyplomowanie
 Rok akademicki / academic year  2024/2025Daty zjazdów / dates of classes
I SEMESTR1.26-27.10.2024
2.16-17.11.2024
3.30.11-1.12.2024
4. 14-15.12.2024
5.11-12.01.2025
6.25-26.01.2025
II SEMESTR1.08-09.03.2025
2.22-23.03.2025
3.05-06.04.2025
4.26-27.04.2025
5.17-18.05.2025
6.31.05-1.06.2025

Opłaty za studia

WalutaOpłata administracyjna1 rata2 raty4 raty8 rat
PLN50019 90010 4485 3482 736

Opłaty za studia należy wnosić na indywidualne konto otrzymane wraz z decyzją o przyjęciu na studia. Do czasu otrzymania konta indywidualnego wpłaty można dokonywać na konto podane poniżej. W tytule przelewu należy wpisać swoje imię i nazwisko, numer PESEL oraz nazwę studiów.

Bank Ochrony Środowiska S.A.
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001

Dofinansowanie i zniżki

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH

W ramach nowej perspektywy finansowej 2021-2027 na rozwój kompetencji i kwalifikacji za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, przeznaczonych zostanie prawie 7 mld zł. Składają się na to środki z szesnastu programów regionalnych i krajowego programu Fundusze Europejskie na rzecz Rozwoju Społecznego.

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych jest w Bazie Usług Rozwojowych dzięki czemu możesz dofinansować swoje studia podyplomowe!

Aby uzyskać szczegóły dofinansowania skontaktuj się z odpowiednim URZĘDEM PRACY podlegającym pod Twój adres zameldowania lub skorzystaj z pomocy ZIELONEJ LINII.

ZNIŻKA EARLY BIRD

Zarejestruj się wcześniej i zyskaj dodatkowy rabat!

  • do 30 czerwca – PL: 2 000 PLN, ENG: 3 000 PLN / 700 EUR
  • 1 lipiec – 15 wrzesień – PL: 1 000 PLN, ENG: 2 000 PLN / 465 EUR

ZNIŻKA FIRMOWA

  • Zniżka dla pracowników tej samej firmy aplikujących na studia MBA w tym samym czasie – 15%
  • Zniżka dla pracowników firm współtworzących programy studiów MBA – 10%, a także ich stałych klientów – 5%.

ZNIŻKA DLA ABSOLWENTÓW

Zniżka dla absolwentów Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu / Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych – 10% oraz zwolnienie z opłaty administracyjnej

ZNIŻKA RODZINNA

  • Zniżka dla członków rodzin decydujących się podjąć studia MBA w tym samym czasie – 10%
  • Zniżka dla członków rodzin podejmujących studia MBA w kolejnych 2 edycjach – 10%

Proces rekrutacji i kompletowania dokumentów

  1. Wypełnij formularz zapisów.
  2. Skompletuj wymagane dokumenty rekrutacyjne:
    • Podanie o przyjęcie na studia 
    • 1 zdjęcie w formie papierowej (35×45 mm) 
    • Zdjęcie w formie elektronicznej
    • Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia (+oryginały dokumentów do wglądu)*
    • Suplement lub wyciąg z indeksu – dla kończących studia od 2005 r. (+oryginały dokumentów do wglądu)*
    • CV
    • Podpisana umowa o naukę – 2 egz. 
    • Dowód wniesienia opłaty wpisowej
    • Podpisane Zarządzenie Rektora WAB w sprawie opłat za naukę
    • Informacja dot. wystawienia faktury
  3. Dostarcz dokumenty rekrutacyjne:
    • osobiście do Centrum Studiów MBA i Podyplomowych (pokoje 3/13 i 3/14)
    • drogą pocztową
      Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych
      ul. Ostrowskiego 22
      53-238 Wrocław

      z dopiskiem „Centrum Studiów MBA”
    • skanem na adres [email protected]

*Oryginały należy dostarczyć do biura MBA (pok. 3/14) najpóźniej podczas pierwszych zajęć.

KONTAKT:  

pokoje 3/13 i 3/14
tel. +48 71 333 11 81
kom. +48 535 161 561
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00

Jagoda Żywczyk
Koordynator ds. Studiów MBA
e-mail [email protected]

Regina Stelmaszyk
Specjalista ds. Studiów MBA
e-mail [email protected]

Maciej Szczepanek

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenia w branży IT, na początku kariery jako programista, następnie leader zespołu, Project Manager, Service Delivery Manager, aktualnie Manager zarządzający dużą praktyką ponad 230 osób.

Ukończył Politechnikę Wrocławską, kierunek Informatyka oraz studia Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie napisał i obronił pracę pt. „Metody analizy procesów biznesowych w celu ich automatyzacji przy pomocy narzędzi RPA”. Posiada certyfikaty z zakresu zarzadzania projektami i usługami IT oraz analizy biznesowej, takie jak Project Management Professional (PMP), ITIL, Prince2, Certification of Competency in Business Analysis (CCBA).

Aktualnie w polskim oddziale dużej międzynarodowej firmy IT Eviden zarządza zespołem specjalistów zajmującymi się zagadnieniami z obszarów Business Inteligence, Big Data, Data Analysis, Cloud Data Processing, RPA, Automation oraz AI, które są kluczowe w procesie transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.


Marta Drozdowska

Absolwentka i pasjonatka psychologii, managerka rozwiązań HR, Senior HR Business Partnerka, Certyfikowany Coach ICC i Trenerka Biznesu.

Od 12 lat wspierająca managerów i pracowników branży IT w obszarze innowacyjnych i automatyzacyjnych rozwiązań HRowych.

Pasjonatka Mentoringu – twórczyni autorskich warsztatów dla Mentorów i Mentee oraz pomysłodawczyni i koordynatorka programów, skoncentrowanych właśnie na tej metodzie rozwojowej.

Wolontariuszka Fundacji IT Girls, wspierająca kobiety i dziewczynki w ich decyzjach i drodze do świata IT. Prywatnie mama dwóch wspaniałych chłopców, odpoczywająca aktywnie bądź z dobrą książką.


Piotr Krzysztofik

Piotr Krzysztofik posiada ponad 23-letnie doświadczenie w branży IT, pełniąc role od specjalisty po CEO i VP. Posiada szeroką wiedzę związaną z budowaniem i rozwojem nowych jednostek biznesowych oraz organizacji w międzynarodowym środowisku usług IT.

Zarządzał oddziałami w Polsce, Chorwacji i Europie Środkowo-Wschodniej, obejmującymi ponad 1900 pracowników i z budżetami przekraczającymi 100 mln USD. Pracował dla firm takich jak Siemens, Atos i GlobalLogic, gdzie pełnił funkcję VP oraz CEO Country Head.

Piotr jest absolwentem MBA z Nottingham Trent University oraz certyfikowanym coachem (ICC) i mentorem (EMCC). Jego kluczowe kompetencje to skalowanie biznesu i organizacji, zarządzanie strategią, rozwój operacyjny, zarządzanie ludźmi i przywództwo.

Po przejęciu GlobalLogic przez Hitachi, rozpoczął prywatną działalność jako przedsiębiorca, będąc Business Angelem, Inwestorem, Prezesem, Członkiem Rad Nadzorczych i Partnerem w różnych startupach. Był nominowany do nagrody Business Angel klubu Cobin Angels. Aktywnie wspiera środowisko startupowe, zarządzając venture builder – Ventures21, jest założycielem Wrocław Technology Business Angel Club oraz działa pro bono jako coach, mentor i doradca młodych przedsiębiorców.

Piotr jest entuzjastą, innowatorem oraz autorem e-booków i stron tematycznych na temat generatywnej sztucznej inteligencji oraz regularnym prelegentem na konferencjach. Prywatnie interesuje się sportem, oraz wyprawami i podróżami w ciekawe miejsca.


Wojciech Brzeziński

Od 25 lat pracuje w środowisku IT. Na początku swojej kariery zdobywałem  doświadczenie na różnych stanowiskach związanych z administracją Unix/Linux, Windows, bazach danych, sieciach i aplikacjach i middleware.  Od 2014 roku rozwijam się w zakresie architektury serwisowej i technicznej dla rozwiązań oferowanych kluczowym klientom Atos i Eviden.

Dzięki doświadczeniu zdobytym w bliskiej współpracy z klientami oraz wiedzy z różnych obszarów IT – od aplikacji, po infrastrukturę, łączę świat biznesu z technologiami IT. Zajmuje się również szeroko pojętym bezpieczeństwem i jego wpływem na architekturę i procesy biznesowe.

Obecnie, jako właściciel produktu dla chmury Azure, odpowiadam na potrzeby biznesowe klientów, tworząc skrojone na ich miarę nowoczesne rozwiązania chmurowe. Prywatnie pasjonuję się biznesowymi aspektami bezpieczeństwa IT, a relaksuję się pędząc zimą po stokach Alp oraz przy dobrej książce.


dr Sławomir Grzyb

Posiada 25-letnie doświadczenie w branży IT.

Obecnie pełni, między innymi, rolę globalnego architekta cyberbezpieczeństwa w strukturach międzynarodowych. Jako architekt projektuje i konsultuje rozwiązania bezpieczeństwa sieciowego w globalnych projektach dla największych klientów IT na świecie.

Pierwsze doświadczenia dydaktyczne zaczął zbierać ponad 20 lat temu, jako instruktor systemów sieci komputerowych. Kolejne wyzwania związane były ze współpracą z Zachodniopomorskim Uniwersytetem Technologicznym, gdzie prowadził zajęcia ze studentami i obronił doktorat. Jako akademicki i komercyjny instruktor cyberbezpieczeństwa rozpoczął dydaktyczną współpracę z najważniejszymi światowymi dostawcami rozwiązań do ochrony środowisk sieciowych. Pozwala mu to na rozpoznanie potrzeb edukacyjnych u wielu klientów na wszystkich kontynentach. 


Rafał Chalimoniuk

Posiada 17-letnie doświadczenie w dziedzinie technologii Microsoft, zaczynając karierę jako programista, a następnie rozwijając się jako architekt i menedżer projektów. Specjalizuje się w .NET oraz Azure Computing/Azure AI.​

W swojej roli zarządza realizacją projektów oraz architekturą rozwiązań dla wielu kluczowych klientów w portfolio firmy. Jego doświadczenie obejmuje zarówno Amerykę Północną, jak i Europę.​

Przez ponad 17 lat kariery zawodowej Rafał odegrał kluczową rolę w tworzeniu skalowalnych, bezpiecznych i wydajnych rozwiązań, dostosowanych do zmieniających się potrzeb biznesu. Jest aktywnym członkiem społeczności GenAi, gdzie pokazuje swoje zaangażowanie w ciągłe uczenie się i dzielenie się wiedzą na temat najnowszych osiągnięć technologicznych. Rafał organizował i prowadził autorskie warsztaty dla studentów z Politechniki Wrocławskiej, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodymi adeptami technologii. Jego pasja i oddanie rozwojowi technologii nie tylko inspirują innych, ale również przyczyniają się do wzrostu zainteresowania nauką wśród studentów, zachęcając ich do eksplorowania nowych możliwości oferowanych przez przyszłość technologiczną.


Milena Trząsała

Milena to Data Scientistka z ponad 10 letni stażem, skupiająca się na odkrywaniu ukrytej wartości w zbiorach danych przy użyciu metod sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Jej interdyscyplinarne doświadczenie obejmuje role od Konsultantki przez Data Scientistkę, Analityczkę Danych po deweloperkę ETL.

Milena jest specjalistką, która stosuje umiejętności matematyczne, rozwiązywania problemów oraz programowania do zarządzania dużymi zbiorami danych, wyodrębniając cenne informacje. Posiada doświadczenie zdobyte w różnych firmach i branżach, pracując zarówno w małych lokalnych, jak i dużych międzynarodowych zespołach, co daje jej dogłębne zrozumienie wyzwań i możliwości, jakie niesie każde z tych środowisk. Jej solidne zaplecze techniczne obejmuje statystykę matematyczną i informatykę, co umożliwia jej korzystanie z różnych metod i technik, od transformacji danych, wizualizacji po uczenie maszynowe, aby pomóc klientom podejmować decyzje oparte na danych.

Milena ma bogate doświadczenie w wykorzystywaniu AI w różnych projektach, intensywnie stosując wszystkie warianty zadań ML, w tym regresję, klasyfikację, klasteryzację i analizę szeregów czasowych, a ostatnio także GenAI. Posiada wiedzę ekspercką w tworzeniu rozwiązań w chmurze (GCP, Azure, AWS) oraz lokalnie, korzystając zarówno z gotowych rozwiązań, jak i rozwijając te dostosowane do potrzeb klientów. Ma szerokie doświadczenie programistyczne w językach R i Python.