AI w Digital Marketingu [nowość] – zacznij studia od marca 2025
Rekrutacja otwarta!
Tryb studiów: weekendowy
Forma studiów: hybrydowa
Czas trwania: 10 miesięcy (2 semestry)
Wymiar godzin: 160 godzin
Język wykładowy: polski
Forma zajęć: wykłady, warsztaty, ćwiczenia
O studiach
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje świat marketingu cyfrowego, wprowadzając nowe możliwości i wyzwania. Współczesne organizacje potrzebują ekspertów AI, którzy potrafią łączyć zaawansowane technologie z kreatywnymi strategiami marketingowymi, aby osiągać lepsze wyniki biznesowe. Uczestnicy poznają teoretyczne podstawy, ale przede wszystkim program nastawiony będzie na praktyczne narzędzia oraz techniki, które pozwolą osiągać przewagę konkurencyjną na rynku.
Studia podyplomowe AI w Digital Marketingu to program, który kompleksowo przygotowuje do efektywnego wdrażania i wykorzystywania sztucznej inteligencji w marketingu internetowym.
Czego się nauczysz
Program studiów koncentruje się na kluczowych obszarach zastosowania AI w digital marketingu, takich jak:
- Nauka zaawansowanego promptingu i tworzenia własnych asystentów AI
- Automatyzacja procesów w wielu różnych gałęziach digital marketingu
- Prawne, etyczne i psychologiczne aspekty zarządzania zmianą oraz bezpiecznego wdrażania sztucznej inteligencji w organizacjach
Program koncentruje się na wpływie sztucznej inteligencji na transformację digital marketingu, uwzględniając najnowsze trendy i narzędzia. Uczestnicy studiów poznają metody analizy danych marketingowych z wykorzystaniem AI, strategie automatyzacji procesów oraz kompleksowego tworzenia nowoczesnych kampanii reklamowych. Ważnym elementem programu jest także rozwijanie umiejętności związanych z zarządzaniem zmianą i adaptacją nowych technologii w organizacjach.
W ramach studiów podyplomowych AI w digital marketingu uczestnicy zdobędą umiejętności zgodne ze standardem rynkowym zatwierdzonym przez IAB Polska, organizację zrzeszającą największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawców. Istotną częścią programu są praktyczne warsztaty, które obejmują prompt engineering, projektowanie asystentów AI, wdrażanie automatyzacji i optymalizację dotychczas prowadzonych działań reklamowych.
Studia podyplomowe AI w Digital Marketingu to kompleksowy program skierowany do osób, które chcą wykorzystywać innowacyjne rozwiązania w marketingu i prowadzić spójne działania marek z użyciem sztucznej inteligencji.
Kluczowe korzyści
Jeśli interesujesz się nowymi technologiami w marketingu i chcesz zdobyć wiedzę oraz umiejętności związane z zastosowaniem sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych, ten program studiów podyplomowych jest stworzony właśnie dla Ciebie.
Pomożemy Ci:
- Przygotować się do roli nowoczesnego marketera, który rozumie sposób działania sztucznej inteligencji i potrafi efektywnie wykorzystać ją w projektowaniu procesów marketingowych.
- Zdobywać umiejętności zgodne ze standardem rynkowym IAB Polska umożliwiającym zdawanie egzaminu DIMAQ AI od prowadzących znajdujących się w Radzie Programowej certyfikatu DIMAQ AI.
- Skupić się na rozwijaniu kompetencji przyszłości, takich jak krytyczne myślenie, strategiczne podejście do marketingu i zarządzanie zmianą technologiczną.
- Nauczyć się zaawansowanego prompt engineeringu w zakresie generowania treści tekstowych, obrazów i wideo oraz budowania własnych asystentów AI.
- Poznać zastosowania sztucznej inteligencji w takich obszarach jak analiza danych marketingowych, automatyzacja procesów, performance marketing, SEO czy social media.
- Poznać zasady etyki i regulacje prawne związane z AI, aby wykorzystywać technologie odpowiedzialnie i zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi.
- Analizować potencjalne zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem i im zapobiegać.
- Nauczyć się wybierać najbardziej odpowiednie narzędzia AI tak, by zwiększać efektywność kampanii, optymalizować budżety reklamowe i personalizować treści dla użytkowników.
- Tworzyć własne ścieżki automatyzacji procesów marketingowych, dzięki którym oszczędzisz czas na powtarzalnych i monotonnych czynnościach.
- Skupić się na nowoczesnych strategiach marketingowych dostosowanych do wyzwań immersyjnej przyszłości zgodnie z koncepcją Marketingu 6.0, w której AI odgrywa istotną rolę.
- Zdobyć praktyczną wiedzę od ekspertów w dziedzinie digital marketingu, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami z wdrożeń AI w międzynarodowych organizacjach.
Ten program studiów podyplomowych zapewnia nie tylko niezbędną wiedzę, ale także umiejętności praktyczne potrzebne do wykorzystywania sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych. Jeśli interesują Cię także inne studia podyplomowe, zachęcamy do zapoznania się z opisami pozostałych kierunków.
Jeśli interesują Cię też inne studia podyplomowe Wrocław, zachęcamy do zapoznania się z opisami pozostałych kierunków.
Nazwa przedmiotu |
---|
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji |
Prompt engineering text – generowanie tekstu z użyciem AI |
Prompt engineering graphics – generowanie grafiki i wideo z użyciem AI |
AI w content marketingu i pozycjonowaniu stron internetowych (SEO) |
AI w e-mail marketingu i marketing automation |
Prawne aspekty stosowania AI w marketingu |
Psychologiczne aspekty przełamywania oporów przed AI |
Wprowadzenie do zarządzania marketingowego i zarządzania zmianą |
Analiza danych marketingowych z wykorzystaniem AI |
Tworzenie asystentów AI na potrzeby biznesowe |
AI w automatyzacji procesów marketingowych |
AI w mediach społecznościowych (social media) |
AI w performance marketingu (Google Ads, Paid Social) |
Wyzwania cyberbezpieczeństwa w kontekście rozwoju AI |
Rok akademicki 2024/2025 | Daty zjazdów | |
I SEMESTR | 1. | 22-23.03.2025 |
2. | 05-06.04.2025 | |
3. | 26-27.04.2025 | |
4. | 17-18.05.2025 | |
5. | 31.05-1.06.2025 |
Terminy zjazdów na semestr II pojawią się wkrótce.
Cena regularna:
- Opłata roczna: 7 900 zł
- Opłata semestralna: 2x 4 150 zł
- Opłata w 4 ratach: 4x 2 175 zł
- Opłata w 8 ratach: 8x 1 135 zł
Wpisowe: 250 zł
Zniżka na studia podyplomowe dla semestru letniego:
- 600 zł do 31.01.2025 r.
- 500 zł w okresie 01.02 – 28.02.2025 r.
- 250 zł w okresie 01.03 – 10.03.2025 r.
Zniżka na studia podyplomowe dla semestru zimowego:
- 600 zł do 31.01.2025 r.
- 500 zł w okresie 01.02 – 30.06.2025 r.
- 250 zł w okresie 01.07 – 16.09.2025 r.
Dofinansowanie studiów podyplomowych
PROGRAM “POLECENI”
Możesz zyskać nawet 550 zł dodatkowej zniżki! Program skierowany jest do kandydatów i uczestników studiów podyplomowych, którzy będą promowali Wrocławską Akademię Biznesu oraz przyczynią się do wzrostu liczby osób zrekrutowanych na studia podyplomowe lub MBA.
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH
W ramach nowej perspektywy finansowej 2021-2027 na rozwój kompetencji i kwalifikacji za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, przeznaczonych zostanie prawie 7 mld zł. Składają się na to środki z szesnastu programów regionalnych i krajowego programu Fundusze Europejskie na rzecz Rozwoju Społecznego.
Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych jest w Bazie Usług Rozwojowych dzięki czemu możesz dofinansować swoje studia podyplomowe!
Aby uzyskać szczegóły dofinansowania skontaktuj się z odpowiednim URZĘDEM PRACY podlegającym pod Twój adres zameldowania lub skorzystaj z pomocy ZIELONEJ LINII.
ZNIŻKA DLA ABSOLWENTÓW I STUDENTÓW WAB
Wszyscy Absolwenci oraz obecni Studenci WAB, podejmujących naukę na studiach podyplomowych otrzymują:
- rabat w wysokości 5% wartości opłaty rocznej
- brak wpisowego (opłata poza zniżką – 250 zł)
ZNIŻKA RODZINNA
Jeżeli na Uczelni studiują w tym samym czasie osoby spokrewnione: rodzeństwo, małżeństwo, rodzice, dzieci, to każda z tych osób na czas równoległych studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.
ZNIŻKA FIRMOWA
- Jeżeli na Uczelni studiują osoby z tej samej firmy, to każda z tych osób na czas równoległych studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.
- Jeżeli na Uczelni studiują pracownicy firmy współtworzącej programy studiów podyplomowych oraz ich stali klienci, to każda z tych osób na czas studiów otrzymuje zniżkę 5% od opłaty rocznej.
* Powyższe zniżki się nie łączą.
Szczegóły promocji są określone w Zarządzeniu Rektora w sprawie opłat za studia podyplomowe:
Numer konta bankowego do wpłat
Wszystkie opłaty prosimy kierować na niżej podane konto:
Bank Ochrony Środowiska
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001
- Wypełnij formularz rekrutacyjny w systemie IRK.
- Skompletuj dokumenty rekrutacyjne
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (I – go stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich)
- Kopia dowodu wniesienia opłaty administracyjnej
- Dowód osobisty należy przedłożyć do wglądu
- Podanie o przyjęcie na studia
- Dwie podpisane przez Kandydata umowy o naukę
- Złóż dokumenty rekrutacyjne w Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.
KONTAKT:
Weronika Bereska
Koordynator ds. Studiów Podyplomowych
pokoje 3/13 i 3/14
tel. +48 71 333 11 33
kom. +48 535 164 459
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 7:00 – 15:00
Julia Waincetel
Opiekun merytoryczny kierunku
Pasjonatka digital marketingu z naukowym zacięciem. Jej wykształcenie ekonomiczne i psychologiczne przecinają się w tematyce ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i zachowań konsumenckich. Zawodowo specjalizuje się w zastosowaniu sztucznej inteligencji w strategiach SEM. Jej kampanie reklamowe Google Ads, Microsoft Ads i Meta Ads zdobyły prestiżowe nagrody w konkursach Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards. Jest certyfikowaną specjalistką Google, posiadaczką certyfikatu DIMAQ Pro oraz certyfikacji w zakresie Change Management APMG. Dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia oraz występując podczas konferencji takich jak Forum IAB, Mobile Trends czy TEDx. Aktywnie uczestniczy w pracach grup roboczych SEM i AI przy IAB Polska. Współtwórczyni kompleksowego certyfikatu DIMAQ AI dla marketerów i Przewodnika po sztucznej Inteligencji, który został pobrany ponad 1200 razy.
dr Jędrzej Paulus
Producent podcastów i video dla biznesu oraz marek osobistych. Zaangażowany w tworzenie treści od 2015. Pomaga tworzyć podcasty w biznesowe, marketingowe i technologiczne. Od 2018 r. tworzy maszynę contentu z pomocą AI. Prowadzi blog podcastuje.pl i newsletter kurspodcastu.pl, w których opisuje tworzenie wartościowych treści. Nie cierpi słabego contentu i nachalnego marketingu. Promuje opowieść o marce przez dzielenie się wiedzą oraz historią. Jest gorącym zwolennikiem podejścia Me+AI, czyli wspierania kreatywności ludzkiej przez technologię.
Adrian Kaczkowski
Ekspert w dziedzinie modeli językowych w obszarze marketingu oraz eCommerce, pasjonujący się przekazywaniem praktycznej wiedzy poprzez szkolenia i warsztaty. Przeszkolił do dnia dzisiejszego ponad 1500 osób z zakresu generatywnego AI. Wdrożył rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję min. dla takich firmach, jak Żabka, Orange, Grupa Volkswagen. Twórca pierwszego certyfikowanego programu AI dla marketingu i mediów, DIMAQ AI, który jest nowym standardem w branży. Członek rady programowej DIMAQ AI. Współtwórca przewodnika AI w marketingu, który został pobrany ponad 1200 razy. Autor szkolenia z zakresu asystentów AI skierowanego dla specjalistów z branży digital marketingu.
Mateusz Biernacki
Jego przygoda z marketingiem rozpoczęła się ponad 20 lat temu. Jest miłośnikiem automatyzacji i apostołem Google (SEO, Ads, analityka). Zarządza kilkunastoosobowym zespołem we wrocławskiej agencji marketingowej RekinySukcesu.pl. Jego żywiołem są szkolenia i warsztaty dla firm (m.in. mBank, Kaliskie Forum Biznesu, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii) oraz dla studentów (m.in. Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Kaliski, Uniwersytet SWPS). Jest miłośnikiem budowania i optymalizacji procesów. Od niedawna prowadzi kanał na YouTubie: https://www.youtube.com/@AutomatyzujSwojMarketing
Krystian Wydro
AI Creative Director i założyciel studia OtterMind z 20-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Przez lata tworzył projekty graficzne i animacje dla czołowych marek, takich jak adidas, Kross czy PKO BP, realizując kampanie zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym. Specjalizuje się we wdrażaniu projektów wykorzystujących sztuczną inteligencję, optymalizację procesów oraz zarządzanie zmianą. Realizuje produkcje reklamowe i filmowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w procesie od konceptu przez scenariusz do finalnej realizacji. Prowadził szkolenia z wykorzystania AI w kreacji dla m.in. Ringier Axel Springer Polska, Danone, Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. Stworzył kursy szkoleniowe dla Campus AI, Google i SGH. Należy do Rady Programowej DIMAQ AI, gdzie odpowiada za część graficzną i wideo w certyfikacji. Jest członkiem programów Creative Partner modeli Runway oraz Luma AI – społeczności artystów współpracujących z twórcami modeli AI do generowania wideo, co daje mu dostęp do najnowszych narzędzi oraz możliwość wymiany doświadczeń z wiodącymi ekspertami na świecie. W ramach grupy filmowej AI – Nagana.io – specjalizuje się w produkcji filmowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, gdzie łączy klasyczne techniki filmowe z innowacyjnymi rozwiązaniami AI. Posiada certyfikaty „Zarządzania zmianą” APMG, Generative AI Fundamentals by Google. Ma za sobą szkolenia dotyczące prowadzenia zespołu oraz komunikacji.
dr Marta M. Kania
Co-founderka i CEO Circuit Tree, właścicielka marki szkoleniowej Superpowered by AI. Szyje na miarę warsztaty z pisania promptów, narzędzi oraz zastosowań generatywnej sztucznej inteligencji dla biznesu, NGOsów i uczelni. Projektuje procesy i narzędzia AI, kierując się zasadą: “Make augmentation, not automation”, czyli “Wspieraj, nie zastępuj”. Po godzinach prowadzi AI Book Club.
Marcin Ręgorowicz
Radca prawny i Manager / Managing Associate w kancelarii EY Law specjalizujący się w prawie własności intelektualnej w zakresie branży nowych technologii i IT, w tym prawnych zagadnieniach sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa. Posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w doradztwie na rzecz wiodących polskich i międzynarodowych organizacji w kwestiach prawnych związanych z zarządzaniem i bezpieczeństwem technologii, w tym zawieraniem i wykonywaniem umów na wdrażanie, utrzymanie i rozwój zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Prelegent na licznych konferencjach i szkoleniach, autor publikacji dotyczących prawa nowych technologii, IT i AI. Wykłada prawo nowych technologii w ramach szkolenia aplikantów i radców prawnych w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, a także w ramach studiów podyplomowych na czołowych polskich uczelniach. Aktywnie działa na rzecz rozwoju prawa nowych technologii, będąc członkiem Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii, komisji LegalTech przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych oraz Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Prawnik rekomendowany indywidualnie i zespołowo w czołowych polskich i międzynarodowych rankingach prawniczych (Legal500, Chambers Europe, Rzeczpospolita). Posiada certyfikat AgilePM Foundation w zakresie zarządzania projektami w metodykach zwinnych.
Jakub Szczygieł
Data Analysis and Engineering Manager, a do niedawna Customer Value Manager i Customer Intelligence Manager. Trener Prompt Engineeringu z ponad 1000 przeszkolonymi osobami w trakcie szkoleń na żywo oraz webinarów. Członek Grupy Roboczej AI przy IAB i Rady Programowej IAB HowTo AI. Współtwórca Przewodnika po AI oraz Certyfikacji DIMAQ AI. Członek Rady Programowej DIMAQ AI. Wykładowca na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie – przedmiot Omnichannel Marketing.
Marta Solik
Doświadczona Project Manager z piętnastoletnim stażem w zarządzaniu złożonymi projektami, ale również specjalizująca się w implementacji rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Ekspertka w dziedzinie generatywnej AI, prowadząca kompleksowe szkolenia dla biznesu z praktycznego wykorzystania narzędzi AI w optymalizacji procesów organizacyjnych. Jej działalność koncentruje się na edukacji, ze szczególnym uwzględnieniem integracji narzędzi AI w codziennych operacjach biznesowych. Aktywnie śledzi i analizuje rozwój technologii przyszłości, w tym potencjał synergii między sztuczną inteligencją a rozszerzoną rzeczywistością (XR) w kontekście zastosowań biznesowych i edukacyjnych. Łączy praktyczne doświadczenie w zarządzaniu projektami z głębokim zrozumieniem najnowszych trendów technologicznych, co pozwala jej efektywnie wspierać organizacje w procesie cyfrowej transformacji.
dr Nikodem Sarna
Specjalista w zakresie wykorzystania nowych technologii w marketingu oraz ekspert w obszarze AI. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużych agencji mediowych (Publicis Groupe i Kinesso) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart (obecnie Equativ) i YOC. Obecnie prowadzi dział MarTech & CX w Altavia Kamikaze +K2 oraz pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi również projekty doradcze w zakresie wdrażania technologii marketingowych oraz marketingu B2B.
Kamil Porembiński
Upierdliwy, ale potrzebny – tak w kilku słowach można opisać Kamila Porembińskiego, który od ponad 17 lat pomaga firmom i startup-om w informatyzacji marketingu, zwiększaniu dostarczalności kampanii e-mailowych oraz dostępności stron internetowych. Jego konikiem jest cyberbezpieczeństwo, a jednymi z flagowych usług szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w sieci, migracje do chmury oraz optymalizacja kosztów infrastruktury serwerowej. Na swoim koncie ma współprace z takimi markami, jak: IMKER, Urząd Miasta Wrocław, WSB Merito. Współtwórca książki: “WydAIniej”, w której napisał rozdział o cyberbezpieczeństwie w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji. Prywatnie nurek i autor pierwszego w Polsce podcastu o tej właśnie tematyce pod hasłem: “Spod Wody”.
Paweł Szczyrek
Marketing Manager, Team Leader w agencji marketingowej Ideo Force. Wykładowca między innymi: Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie. W pracy zawodowej odpowiedzialny między innymi za zarządzanie marketingiem agencji, budowanie automatyzacji opartych o sztuczną inteligencję, przygotowywanie i wdrażanie strategii wykorzystania AI. Projektant chatbotów i automatyzacji opartych o AI. W jego dorobku zawodowym znajduje się realizacja kilkunastu chatbotów służących do wsparcia komunikacji marek z klientami za pośrednictwem kanałów cyfrowych. W tym zakresie pracował dla marek takich jak Nestle, Krosno, Listerine, Pratt & Whitney i innych. Projektował również automatyzacje moderujące aktywności w social mediach w oparciu o AI czy generatory contentu. Członek Grupy Roboczej AI przy Ministerstwie Cyfryzacji oraz członek grupy roboczej IAB (Interactive Advertising Bureau) poświęconej sztucznej inteligencji. Współautor publikacji „Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024”. Autor szkoleń z wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie i edukacji. Prelegent na konferencjach poświęconych marketingowi i e-marketingowi.
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książek “Strategiczne podejście do działania w social mediach” oraz “Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku”. TEDx speaker. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Z sukcesem od paru lat tak w życiu zawodowym i jak i prywatnym implementuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Wdraża je w swojej agencji reklamowej jak i u swoich Klientów – głównie w zakresie szeroko pojętych działań marketingowych. Z marketingiem związana od 14 lat, od ponad 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 4000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Szkoli głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience, a od ponad dwóch lat generatywnej AI. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Zuza Kwiatkowska
Edukatorka i praktyczka, działająca w branży AI od prawie 10 lat. Uczy skutecznego, bezpiecznego i odpowiedzialnego użycia AI. Pracując jako programistka AI, wdrażała rozwiązania technologiczne, w szczególności na pograniczu audio i AI. Z wykształcenia matematyczka specjalizująca się w uczeniu maszynowym. Stypendystyka Google DeepMind, wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Kreatywnie napędzana przez ADHD.