Strategia marketingowa w oparciu o AI 

Strategia marketingowa w oparciu o AI 

Partner

Konceptika to doświadczona agencja marketingu digitalowego, specjalizująca się w content marketingu, kampaniach marketingowych i reklamowych, wdrażając innowacyjne rozwiązania AI. 



Tryb szkolenia: weekendowy/ w tygodniu
Forma nauki: online/ stacjonarnie
Język wykładowy: polski
Wymiar godzin: 8 godzin (45 min)
Czas trwania: 2 dni po 4h/ 1 dzień po 8h

Koszt szkolenia: 1 500 zł (1 dzień) lub 2 000 zł (2 dni)
Bank Ochrony Środowiska (rachunek w PLN)
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001 
tytułem (imię i nazwisko, nazwa szkolenia)


O szkoleniu

Intensywne, praktyczne szkolenie z tworzenia strategii marketingowych wspartych narzędziami AI. Podczas zajęć przedstawimy mechaniki działania AI, ale także pokażemy praktyczne wykorzystanie narzędzi w pracy nad strategią marketingową – od doboru narzędzi, przez tworzenie skutecznych promptów, po interpretację wyników. Szkolenie zakończy się krótkim testem weryfikującym zdobytą wiedzę oraz certyfikatem potwierdzającym umiejętności. 

Czego się nauczysz?

  • czy w pracy należy korzystać z AI i jeśli tak to dlaczego 
  • z jakich narzędzi AI korzystać – kiedy, w jaki sposób i do jakich celów 
  • jak budować prompty 
  • jak wykorzystując AI budować strategię marketingową 
  • jak weryfikować i interpretować wyniki AI podczas pracy 

Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie ma strukturę modułową, dzięki czemu korzyści odniosą zarówno osoby początkujące w marketingu i AI, jak i doświadczeni specjaliści oraz menedżerowie szukający nowych, skutecznych rozwiązań dla swoich marek. 

Adresaci szkolenia to: 

  • studenci
  • początkujący przedsiębiorcy
  • marketing specialists
  • marketing managerowie
  • brand managerowie
  • product ownerzy
  • analitycy
  • pasjonaci marketingu i AI 

Korzyści z realizacji szkolenia

  • prezentacja szkoleniowa w formie elektronicznej do pobrania 
  • biblioteka gotowych promptów do natychmiastowego wykorzystania 
  • szczegółowy framework tworzenia strategii marketingowej wspartej AI 
  • certyfikat ukończenia kursu 

Zakres szkolenia

  1. Wprowadzenie do AI w marketingu – teoria AI, mechanizmy działania, możliwości i ograniczenia. 
  2. Przegląd narzędzi AI – dopasowanie do celów marketingowych i budżetu. 
  3. Praktyczne warsztaty z tworzenia i optymalizacji promptów (przykłady wyników, prompty w praktyce). 
  4. Case studies – analiza skutecznych strategii. 
  5. Praca projektowa – opracowanie strategii dla wybranej marki z wykorzystaniem poznanych narzędzi 
  6. Test certyfikacyjny i podsumowanie 

mgr inż. Katarzyna Kadulska 

Przedsiębiorczyni, prowadząca butik kreatywny Brandkick oraz co-founderka agencji marketingowej Konceptika i wykładowczyni we Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych. marketerka i z zamiłowania projektantka graficzna w dziedzinie projektów wizualnych.


mgr Mateusz Miernikowski 

Szkoleniowiec, strateg i marketer, od 15 lat Founder & New Business Director agencji marketingowej Konceptika. Prowadził marketing dla takich marek jak PlayStation, PKO Bank Polski, Citroen, Pandora. 



pokój 3/14
kom. +48 535 164 459
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 7:00 – 15:00


Weronika Bereska
Koordynator ds. Studiów Podyplomowych i Szkoleń
e-mail [email protected]

Olena Holovchenko
Pracownik administracyjny
e-mail [email protected]


Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.