Strategia marketingowa w oparciu o AI

Opis szkolenia
Tryb szkolenia: weekendowy/ w tygodniu
Forma nauki: online/ stacjonarnie
Język wykładowy: polski
Wymiar godzin: 8 godzin (45 min)
Czas trwania: 2 dni po 4h/ 1 dzień po 8h
Koszt szkolenia: 1 500 zł (1 dzień) lub 2 000 zł (2 dni)
Bank Ochrony Środowiska (rachunek w PLN)
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001
tytułem (imię i nazwisko, nazwa szkolenia)
O szkoleniu
Intensywne, praktyczne szkolenie z tworzenia strategii marketingowych wspartych narzędziami AI. Podczas zajęć przedstawimy mechaniki działania AI, ale także pokażemy praktyczne wykorzystanie narzędzi w pracy nad strategią marketingową – od doboru narzędzi, przez tworzenie skutecznych promptów, po interpretację wyników. Szkolenie zakończy się krótkim testem weryfikującym zdobytą wiedzę oraz certyfikatem potwierdzającym umiejętności.
Czego się nauczysz?
- czy w pracy należy korzystać z AI i jeśli tak to dlaczego
- z jakich narzędzi AI korzystać – kiedy, w jaki sposób i do jakich celów
- jak budować prompty
- jak wykorzystując AI budować strategię marketingową
- jak weryfikować i interpretować wyniki AI podczas pracy
Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie ma strukturę modułową, dzięki czemu korzyści odniosą zarówno osoby początkujące w marketingu i AI, jak i doświadczeni specjaliści oraz menedżerowie szukający nowych, skutecznych rozwiązań dla swoich marek.
Adresaci szkolenia to:
- studenci
- początkujący przedsiębiorcy
- marketing specialists
- marketing managerowie
- brand managerowie
- product ownerzy
- analitycy
- pasjonaci marketingu i AI
Korzyści z realizacji szkolenia
- prezentacja szkoleniowa w formie elektronicznej do pobrania
- biblioteka gotowych promptów do natychmiastowego wykorzystania
- szczegółowy framework tworzenia strategii marketingowej wspartej AI
- certyfikat ukończenia kursu
Zakres szkolenia
- Wprowadzenie do AI w marketingu – teoria AI, mechanizmy działania, możliwości i ograniczenia.
- Przegląd narzędzi AI – dopasowanie do celów marketingowych i budżetu.
- Praktyczne warsztaty z tworzenia i optymalizacji promptów (przykłady wyników, prompty w praktyce).
- Case studies – analiza skutecznych strategii.
- Praca projektowa – opracowanie strategii dla wybranej marki z wykorzystaniem poznanych narzędzi
- Test certyfikacyjny i podsumowanie
Prowadzący
mgr inż. Katarzyna Kadulska
Przedsiębiorczyni, prowadząca butik kreatywny Brandkick oraz co-founderka agencji marketingowej Konceptika i wykładowczyni we Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych. marketerka i z zamiłowania projektantka graficzna w dziedzinie projektów wizualnych.

mgr Mateusz Miernikowski
Szkoleniowiec, strateg i marketer, od 15 lat Founder & New Business Director agencji marketingowej Konceptika. Prowadził marketing dla takich marek jak PlayStation, PKO Bank Polski, Citroen, Pandora.
Kontakt
pokój 3/14
kom. +48 535 164 459
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 7:00 – 15:00

Weronika Bereska
Koordynator ds. Studiów Podyplomowych i Szkoleń
e-mail [email protected]

Olena Holovchenko
Pracownik administracyjny
e-mail [email protected]