Strategia marketingowa w oparciu o AI

Opis szkolenia
Tryb szkolenia: weekendowy/ w tygodniu
Forma nauki: online/ stacjonarnie
Język wykładowy: polski
Wymiar godzin: 8 godzin dydaktycznych (45 min)
Czas trwania: 1 dzień po 8h lub 2 dni po 4h
Terminy:
- 20.06.2025 r., godz. 10:00 – 18:00, lub
- 20.06.2025 r., godz. 14:00 – 18:00 oraz 21.06.2025 r., godz. 10:00 – 14:00
Koszt szkolenia:
- 1 500 zł (1 dzień), lub
- 2 000 zł (2 dni)
Bank Ochrony Środowiska (rachunek w PLN)
PL 60 1540 1030 2103 0004 9462 0001
tytułem (imię i nazwisko, nazwa szkolenia)
O szkoleniu
Intensywne, praktyczne szkolenie z tworzenia strategii marketingowych wspartych narzędziami AI. Podczas zajęć przedstawimy mechaniki działania AI, ale także pokażemy praktyczne wykorzystanie narzędzi w pracy nad strategią marketingową – od doboru narzędzi, przez tworzenie skutecznych promptów, po interpretację wyników. Szkolenie zakończy się krótkim testem weryfikującym zdobytą wiedzę oraz certyfikatem potwierdzającym umiejętności.
Czego się nauczysz?
- czy w pracy należy korzystać z AI i jeśli tak to dlaczego
- z jakich narzędzi AI korzystać – kiedy, w jaki sposób i do jakich celów
- jak budować prompty
- jak wykorzystując AI budować strategię marketingową
- jak weryfikować i interpretować wyniki AI podczas pracy
Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie ma strukturę modułową, dzięki czemu korzyści odniosą zarówno osoby początkujące w marketingu i AI, jak i doświadczeni specjaliści oraz menedżerowie szukający nowych, skutecznych rozwiązań dla swoich marek.
Adresaci szkolenia to:
- studenci
- początkujący przedsiębiorcy
- marketing specialists
- marketing managerowie
- brand managerowie
- product ownerzy
- analitycy
- pasjonaci marketingu i AI
Korzyści z realizacji szkolenia
- prezentacja szkoleniowa w formie elektronicznej do pobrania
- biblioteka gotowych promptów do natychmiastowego wykorzystania
- szczegółowy framework tworzenia strategii marketingowej wspartej AI
- certyfikat ukończenia kursu
Zakres szkolenia
- Wprowadzenie do AI w marketingu – teoria AI, mechanizmy działania, możliwości i ograniczenia.
- Przegląd narzędzi AI – dopasowanie do celów marketingowych i budżetu.
- Praktyczne warsztaty z tworzenia i optymalizacji promptów (przykłady wyników, prompty w praktyce).
- Case studies – analiza skutecznych strategii.
- Praca projektowa – opracowanie strategii dla wybranej marki z wykorzystaniem poznanych narzędzi
- Test certyfikacyjny i podsumowanie
Prowadzący
mgr inż. Katarzyna Kadulska
Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (specjalizacja międzynarodowa realizowana z Hunan Agricultural University w Chinach) oraz studiów podyplomowych z komunikacji marketingowej na SWPS. Założycielka agencji marketingowej Brandkick oraz była co-founderka agencji marketingowej Konceptika. Posiada wieloletnie doświadczenie w różnorodnych sektorach: edukacji, e-commerce, technologii informacyjnych, organizacjach pozarządowych, mediach oraz w pracy z szerokim spektrum klientów B2B i B2C. Specjalizuje się w kompleksowym projektowaniu produktów cyfrowych, strategicznym planowaniu marketingowym oraz zarządzaniu projektami i relacjami z klientami. Wspiera MŚP w cyfrowej transformacji, wdrażając strategie marketingowe i planując komunikację w mediach społecznościowych. Łączy doświadczenie w zarządzaniu zespołami z umiejętnością budowania długoterminowych relacji biznesowych. Od 2022 roku wykłada w Wrocławskiej Akademii Biznesu, prowadząc zajęcia z grafiki komputerowej w kontekście marketingu cyfrowego i e-commerce. Pasjonuje się zrównoważonym projektowaniem, nowoczesnymi technologiami i kulturą azjatycką. Aktywnie angażuje się w mentoring młodych przedsiębiorców i projektantów.

mgr Mateusz Miernikowski
Szkoleniowiec, strateg i marketer, od 15 lat Founder & New Business Director agencji marketingowej Konceptika. Prowadził marketing dla takich marek jak PlayStation, PKO Bank Polski, Citroen, Pandora.

Kontakt
pokój 3/14
kom. +48 535 164 459
e-mail [email protected]
Poniedziałek – Piątek 7:00 – 15:00

Weronika Bereska
Koordynator ds. Studiów Podyplomowych i Szkoleń
e-mail [email protected]

Olena Holovchenko
Pracownik administracyjny
e-mail [email protected]
