Kandydaci z obywatelstwem polskim
Poniżej przedstawiliśmy wszystkie kroki, tak aby proces rekrutacji był dla Ciebie prosty i nie wymagał dużej ilości czasu. W razie problemów pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci w każdej sprawie. Wystarczy, że wybierzesz wymarzony kierunek! Zaczynamy?!
Kontakt
pokoje 1/2 i 1/3
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00
Jak wygląda rekrutacja?
KROK 1 – ZAREJESTRUJ SIĘ W SYSTEMIE REKRUTACYJNYM
KROK 2 – DOKONAJ OPŁATY ADMINISTRACYJNEJ 85 ZŁ (SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDZIESZ PO ZAREJESTROWANIU SIĘ W SYSTEMIE)
Uwaga: Z opłaty administracyjnej zwolnieni są absolwenci studiów pierwszego stopnia naszej uczelni, ubiegający się o przyjęcie na studia drugiego stopnia.
KROK 3 – ZŁÓŻ DOKUMENTY W BIURZE REKRUTACJI
Przyjdź do Biura Rekrutacji z kompletem dokumentów:
- dowód osobisty (będzie potrzebny tylko oryginał do wglądu)
- wypełnione i podpisane podanie o przyjęcie na studia – załącznik nr 1 do umowy (do pobrania w systemie online)
- kserokopia świadectwa dojrzałości (oraz oryginał/odpis do wglądu) – kandydaci na studia I stopnia
- kserokopia dyplomu studiów licencjackich lub magisterskich oraz suplementu do dyplomu studiów licencjackich lub magisterskich (oraz oryginały do wglądu) – kandydaci na studia II stopnia
- 2 egzemplarze podpisanej umowy o warunkach odpłatności za studia wraz z załącznikiem nr 2 (do pobrania w systemie online). Prosimy nie wpisywać dat na umowie.
- kopia dowodu opłaty administracyjnej (jeśli dotyczy)
- ślubowanie (do pobrania w systemie online)
- w przypadku ubiegania się o przyjęcie na studia w języku angielskim – kopia dokumentu poświadczającego znajomość języka angielskiego (oraz oryginał do wglądu). Możliwa jest wstępna kwalifikacja na podstawie wyników matury z rozszerzonego angielskiego (min. 80%), a przed rozpoczęciem semestru przystąpienie do wewnętrznego testu poświadczającego poziom języka angielskiego.
Jeśli nie możesz dostarczyć dokumentów osobiście:
- upoważnij do tego inną osobę, która będzie miała ze sobą pełnomocnictwo (pobierz) oraz swój dowód osobisty lub
- prześlij dokumenty Pocztą Polską bądź kurierem na adres Uczelni z dopiskiem “Dokumenty rekrutacyjne” lub
- prześlij dokumenty za pośrednictwem paczkomatu – Paczkomat WRO347M (nr tel. do nadania paczki: 784 367 758).
WAŻNE! Nie wysyłaj oryginałów dokumentów edukacyjnych. Prześlij kopie poświadczone notarialnie.
Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów od razu, złóż te, które już posiadasz. Pozostałe uzupełnisz w dogodnym dla Ciebie terminie. Pamiętaj jednak, że o przyjęciu na studia decyduje komplet złożonych dokumentów.
KROK 4 – POCZEKAJ NA DECYZJĘ O PRZYJĘCIU NA STUDIA
O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w systemie IRK.