16 lutego 2022

Sebastian Reimer

Założyciel i właściciel Lean Service Institute. Lean Performance Office jest jednym z jego ulubionych działań. Doradztwo dla klientów, seminaria i warsztaty na temat administracji odchudzonej, doskonalenia procesów, zwiększania efektywności w zakresie komunikacji emailowej, instrumentów do organizowania pracy absorbują go na co dzień. Proces ciągłego doskonalenia w kontekście zarządzania usługami jest jednym z jego nadrzędnych zadań.

20 lat doświadczenia w dziedzinie KAIZEN w biurze
 i Lean Management z wspierającymi narzędziami elektronicznymi, identyfikuje go jako eksperta w swojej dziedzinie. Od 12 lat stale poszerzał swoją wiedzę pracując dla Kaizen Institute. Sebastian Reimer jest pełen przekonania w tych zadaniach, bo tutaj może łączyć swój zawód i pasję do pracy z ludźmi. Tylko ci, którzy korzystają z metod zalecanych dla klientów, również dla siebie, nadal mogą z miłością dbać o innych. Jego hobby to gra na gitarze, które jest entuzjastycznie pielęgnowana przez dziesięciolecia, pomaga mu utrzymać odpowiedni balans między pracą a życiem prywatnym.