25 lat WSH
Tegoroczna Inauguracja Roku Akademickiego rozpoczyna obchody 25-lecia Wyższej Szkoły Handlowej. To moment szczególny, dający sposobność do zaprezentowania tego, kim jesteśmy i co tworzymy
Z tej okazji zorganizujemy tak dla studentów, jak i wszystkich zainteresowanych 25 wykładów, warsztatów i szkoleń, które pozwolą uczestnikom poszerzyć swoją wiedzę o ciekawe merytorycznie treści, nie tylko naukowe, będą również okazją do poznania wykładowców naszej Uczelni.
W tym szczególnym dla nas roku, w dniach 18-19 maja 2022 roku odbędzie się międzynarodowa konferencja “Best Practice in Accessible Tourism. Case Study of V4 Countries”, która będzie płaszczyzną międzynarodowej wymiany osiągnięć naukowych oraz praktycznych doświadczeń w zakresie szeroko rozumianej turystyki dostępnej.
Zaplanowaliśmy także Koncert chóru Voicechestra z okazji Jubileuszu WSH, który swoim pięknym śpiewem uświetni obchody.
Tegoroczne „Dni talentu” zadedykowane zostały naszym studentom i pracownikom. W tym czasie w gmachu Uczelni będzie można obejrzeć wiele eksponatów artystycznych, fotografii oraz wszystko, czym pasjonują się osoby związane z Wyższą Szkołą Handlową. Wydarzenie będzie trwało tydzień, a wszelkie prace zamieszczone zostaną także w wersji multimedialnej na stronie www.wab.edu.pl
Z okazji 25-lecia wyróżnimy dwudziestu pięciu absolwentów, którzy dzięki swojej pracy, wykształceniu oraz działalności mają na koncie wybitne osiągnięcia w świecie biznesu.
Podsumowaniem wspólnego świętowania będzie Piknik integracyjny, który zorganizowany zostanie na terenie zielonym za budynkiem WSH . Nie obędzie się bez grilla, wspólnej zabawy przy muzyce i różnego rodzaju konkurencjach, a także okolicznościowych spotkań i przemówień.
W związku z jubileuszem 25-lecia przed budynkiem uczelni pojawi się rzeźba Krasnala. Zachęcamy również do objerzenia prezentacji przedstawiającej krótką historię Wyższej Szkoły Handlowej oraz zrobieniu pamiątkowego zdjęcia na okolicznościowej ściance dostępnej w budynku naszej Uczelni.
Prócz tych działań zachęcamy do śledzenia naszych Social Mediów, gdzie systematycznie będą pojawiać się informacje na temat wspomnianych wydarzeń, a także konkursy, materiały dodatkowe i niespodzianki!