16 February 2022

Michał Szydlik

– z komunikacją i jej procesami związany właściwie od 2003 roku, gdy był jeszcze dziennikarzem, w tym akredytowanym przez FIFA korespondentem na mundialu w Niemczech 2006 oraz przez UEFA na EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii,

– z marketingiem i Public Relations związany od 2008 roku, a ze sprzedażą bezpośrednią od 2017 roku,

– autor i współautor wielu strategii komunikacji dla firm z branży turystycznej, retail oraz finansowej (nagrody i wyróżnienia w konkursie Impactor oraz Kreatura),

– autor wielu artykułów o tematyce marketingowej w mediach branżowych,

– od 2017 roku szkoleniowiec z obszarów związanych z social media, komunikacją, marketingiem internetowym, personal brandingiem,

– prywatnie piwowar domowy, miłośnik Włoch i autor poświęconego im bloga.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.