MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE – Zarządzanie
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
Forma zajęć: stacjonarna/hybrydowa lub online
Czas trwania: 2 lata (4 semestry)
Język wykładowy: polski
STUDIUJ W WEEKENDY ONLINE!

W ramach specjalności „Marketing internetowy w praktyce” studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie SEO (działań promujących serwisy internetowe w wyszukiwarkach), marketingu wirusowego, mediów społecznościowych, video marketingu itd. Studenci poznają działania mające na celu opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji m.in. przez skuteczne pozycjonowanie, promocję marki, dystrybucję i sprzedaż, a także działania z zakresu PR – przy wykorzystaniu Internetu. Zrozumieją specyfikę funkcjonowania społeczności digital, nauczą się tworzyć kampanie online czy wykorzystywać do celów marketingowych aplikacje mobilne.
Student specjalności „Marketing internetowy w praktyce” nabywa wiedzę i umiejętności z zakresu m. in.:
- specjalistycznych zastosowań metod statystycznych, ekonometrycznych oraz narzędzi informatycznych marketingu internetowego, np. Google Analytics;
- systemów norm i reguł prawnych w zakresie odpowiadającym marketingowi internetowemu;
- obserwacji zjawisk rynkowych i procesów w organizacji oraz ich analizy i interpretacji przy zastosowaniu zaawansowanych metod badawczych, m.in. tworzenia kampanii sprzedażowych;
- diagnozowania sytuacji organizacji i projektowania możliwych wariantów jej strategii;
- wykorzystania wiedzy teoretycznej do opisu i analizowania przyczyn i przebiegu procesów oraz zjawisk społecznych oraz formułowania własnych opinii i dobierania krytycznie danych i metod analiz w zakresie odpowiadającym marketingu internetowego.


- Strategie marketingu internetowego
- Narzędzia marketingu internetowego
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Google Ads i Analytics
- Social media marketing
- E-PR content marketing


Zarządzający przedsiębiorstwami w XXI wieku mają świadomość, że marketing internetowy to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Dzieje się tak dlatego, że coraz więcej organizacji swoją działalność przenosi do sieci by wykorzystać jej potencjał do budowy marki i szukania potencjalnych klientów. Jeżeli używasz codziennie social mediów, sklepów internetowych i szukasz informacji w wyszukiwarkach, czujesz się w nich jak ryba w wodzie oraz jednocześnie chciałbyś zgłębiać ich zasady działania to specjalność idealna dla ciebie.

Absolwenci tej specjalności mogą pracować jako:
Specjalista ds. marketingu
Doradca/ekspert
Copywriter
Własna agencja marketingowa


Płatność dla obywateli Polski, UE i posiadających Kartę Polaka:
Rok studiów | Opłata roczna | Opłata semestralna | 10 rat w roku | 12 rat w roku |
I, II, III rok | 5 500zł | 2 900zł | 600zł | 500zł |
Opłata administracyjna wynosi 85 zł
Dla studentów spoza UE i nieposiadających karty Polaka:
Rok studiów | Opłata roczna | Opłata semestralna | |
I, II, III rok | 1 300 € | 700 € |
Opłata administracyjna wynosi 100 €