MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE



Zarządzanie
kierunek studiów


Stacjonarny
Niestacjonarny

tryb studiów

Magisterskie
poziom studiów


Stacjonarna/hybrydowa
Online

forma zajęć

1,5 roku (3 semestry)
czas trwania


Polski
język wykładowy


ZOBACZ INNE OPCJE



PLIKI DO POBRANIA




W ramach specjalności MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie SEO (działań promujących serwisy internetowe w wyszukiwarkach), marketingu wirusowego, mediów społecznościowych, video marketingu itd. Studenci poznają działania mające na celu opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji m.in. przez skuteczne pozycjonowanie, promocję marki, dystrybucję i sprzedaż, a także działania z zakresu PR – przy wykorzystaniu Internetu. Zrozumieją specyfikę funkcjonowania społeczności digital, nauczą się tworzyć kampanie online czy wykorzystywać do celów marketingowych aplikacje mobilne.



Zarządzający przedsiębiorstwami w XXI wieku mają świadomość, że marketing internetowy to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Dzieje się tak dlatego, że coraz więcej organizacji swoją działalność przenosi do sieci by wykorzystać jej potencjał do budowy marki i szukania potencjalnych klientów. Jeżeli używasz codziennie social mediów, sklepów internetowych i szukasz informacji w wyszukiwarkach, czujesz się w nich jak ryba w wodzie oraz jednocześnie chciałbyś zgłębiać ich zasady działania to specjalność MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE jest idealna dla Ciebie.



W ramach ścieżki kształcenia MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE realizowane są następujące kursy:

  • Strategie marketingu internetowego
  • Narzędzia marketingu internetowego
  • Pozycjonowanie stron internetowych
  • Google Ads i Analytics

Absolwent specjalności MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE może znaleźć zatrudnienie m.in. jako:

  • Specjalista ds. marketingu
  • Doradca/ekspert w dziedzinie marketingu internetowego
  • Copywriter
  • Własna agencja marketingowa


Płatność dla obywateli Polski, UE i posiadających Kartę Polaka:

Opłata roczna
(I rok)
Opłata roczna
(II rok)
Opłata semestralna
(I, II, III semestr)
Opłata miesięczna
15 rat
Cena regularna
(rok akademicki 2024/2025)
7 300 zł 3 650 zł 3 830 zł 800 zł 

Opłata administracyjna wynosi 85 zł

Dla studentów spoza UE i nieposiadających karty Polaka:

Opłata roczna
(I rok)
Opłata roczna
(II rok)
Opłata semestralna
(I, II, III semestr)
Cena regularna
(rok akademicki 2024/2025)
1 600 €800 €850 €
Cena promocyjna*
(rok akademicki 2024/2025)
I rok
1 400 €
I semestr
750 €

*Ceny promocyjne obowiązują kandydatów z określonych krajów na studia w roku akademickim 2024/2025 według poniższych regulaminów do 31.05.2024:

Opłata administracyjna wynosi:

  • 120 € – obywatele Ukrainy i Białorusi
  • 140 € – obywatele Azji Środkowej: Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Turkmenistanu, Turcji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kirgizji, Kazachstanu i Mongolii
  • 220 € – obywatele pozostałych państw. Nie dotyczy obywateli: Europy Północnej, Europy Zachodniej, Europy Wschodniej (Ukrainy, Białorusi), Azji Środkowej (Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Turkmenistanu, Turcji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kirgizji, Kazachstanu i Mongolii)