KOMUNIKACJA AUDIOWIZUALNA – Komunikacja cyfrowa i media
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
Forma zajęć: stacjonarna/hybrydowa lub online
Czas trwania: 3 lata (6 semestrów)
Język wykładowy: polski
STUDIUJ W WEEKENDY ONLINE!

Wybierając tą specjalność nauczysz się m.in. jak skutecznie dobierać ustawienia kamery, by tworzyć niezapomniane ujęcia, wykorzystywania social mediów do zdobywania odbiorców, jak przeprowadzać rozmowy i wywiady z różnymi gośćmi niezależnie od tematyki, a także wiele innych wartościowych umiejętności potrzebnych dla współczesnego mobilnego dziennikarza lub pracownika medialnego. Partnerem specjalności jest ATM Grupa – działający we Wrocławiu największy niezależny polski producent telewizyjny.

PARTNERZY


- form i stylów realizacji komunikowania za pomocą mediów;
- estetyk i reguł gatunkowych w przekazach audiowizualnych;
- pracy z nowoczesnymi rejestratorami obrazu i dźwięku;
- wykorzystania technologii mobilnych w działaniach dziennikarskich;
- praktycznej umiejętności edytowania dźwięków i obrazów oraz ich publikowania w Internecie;
- zasad i technik prowadzenia wywiadów oraz gromadzenia i przetwarzania informacji;
- planowania, organizowania i zarządzania produkcją krótkich form audiowizualnych;
- odpowiedzialnego i efektywnego publikowania za pomocą technologii mobilnych.


O efektywnej obecności we współczesnej przestrzeni mediów (zarówno publicznych, jak i komercyjnych) decyduje dziś szybkie tempo działania i kompleksowe wykorzystanie narzędzi technologicznych. Nowoczesne przekazy informacyjne, instytucjonalne i obywatelskie, realizowane są w miejscu zdarzenia przy użyciu narzędzi cyfrowych i wydajnych sieci teleinformatycznych. Studenci specjalności „komunikacja audiowizualna” zdobędą wiedzę o standardach i praktykach uprawiania dziennikarstwa w mediach 4.0 i nabędą praktyczną umiejętność wykorzystywania nowoczesnych narzędzi do rejestracji, edycji i publikacji obrazu i dźwięku.
Opinie studentów:
MATERIAŁY VIDEO

Studia na specjalności komunikacja audiowizualna przygotowują do pracy przy produkcjach filmowych realizowanych na potrzeby kreowania wizerunku firm, wspierania marketingu i doskonalenia przepływu informacji w organizacjach. Absolwenci mogą podjąć pracę jako:
Specjaliści ds. komunikacji i promocji
Specjaliści ds. multimediów
Realizatorzy video
Koordynatorzy produkcji filmowej
pracownicy public relations


Płatność dla obywateli Polski, UE i posiadających Kartę Polaka:
Rok studiów | Opłata roczna | Opłata semestralna | 10 rat w roku | 12 rat w roku |
I, II, III rok | 5 500zł | 2 900zł | 600zł | 500zł |
Opłata administracyjna wynosi 85 zł
Dla studentów spoza UE i nieposiadających karty Polaka:
Rok studiów | Opłata roczna | Opłata semestralna | |
I, II, III rok | 1 300 € | 700 € |
Opłata administracyjna wynosi 100 €



