E-COMMERCE – Sprzedaż i Marketing

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

Tryb studiów: Stacjonarny i niestacjonarny
Forma studiów: stacjonarne/hybrydowe/online
Czas trwania:
3 lata (6 semestrów)
Język wykładowy:
polski

Specjalność dedykowana wszystkim osobom, którzy zamierzają rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą internetową i nie tylko. Dzięki tej specjalności dowiesz się wszystkiego na temat prowadzenia sklepu internetowego i poznasz wszystkie narzędzia i umiejętności potrzebne, by robić to skutecznie. Tajniki sprzedaży przy pomocy platform internetowych już nie będzie kryć żadnych tajemnic. Wiedza o możliwościach Internetu i programowaniu stron nie będzie Ci obca, a zdobytą wiedzą na pewno zaimponujesz w przyszłości na rynku E-Commerce.

  • Platformy sprzedażowe
  • Identyfikacja wizualna produktów
  • Systemy płatności on-line
  • UX/UI w e-commerce
  • Podstawy html i css
  • Prawne aspekty handlu
  • Warsztat budowy sklepu internetowego

Kierunek studiów dedykowany jest dla osób pragnących pozyskać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu sprzedaży i marketingu. Polecany jest osobom, którzy zamierzają rozwijać swoją karierę w obszarze i sprzedaży i marketingu w podmiotach zarówno komercyjnych jak i publicznych.

Absolwenci kierunku Sprzedaż i Marketing jest poszukiwanym pracownikiem na rynku przez przedsiębiorstwa prywatne (pracownicy działu marketingu, social media, tworzenie kampanii reklamowych) jak i organizacje publiczne (działy informacji i promocji, kampanie promocyjne miast i regionów, obsługa marketingowa wydarzeń lokalnych i regionalnych) .

Pracownik marketingu

Content specialist

Agencja reklamowa

Płatność dla obywateli Polski, UE i posiadających Kartę Polaka:

Rok studiówOpłata rocznaOpłata semestralna10 rat w roku12 rat w roku
I, II, III rok5 500zł2 900zł600zł500zł

Opłata administracyjna wynosi 85 zł

Dla studentów spoza UE i nieposiadających karty Polaka:

Rok studiówOpłata rocznaOpłata semestralna
I-szy rok1 100 €*600 €**
I, II, III rok1 300 €700 €

Opłata administracyjna wynosi 100 €