E-COMMERCE – Sprzedaż i Marketing
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
Forma zajęć: stacjonarna/hybrydowa lub online
Czas trwania: 3 lata (6 semestrów)
Język wykładowy: polski
STUDIUJ W WEEKENDY ONLINE!

Specjalność dedykowana wszystkim osobom, którzy zamierzają rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą internetową i nie tylko. Dzięki tej specjalności dowiesz się wszystkiego na temat prowadzenia sklepu internetowego i poznasz wszystkie narzędzia i umiejętności potrzebne, by robić to skutecznie. Tajniki sprzedaży przy pomocy platform internetowych już nie będzie kryć żadnych tajemnic. Wiedza o możliwościach Internetu i programowaniu stron nie będzie Ci obca, a zdobytą wiedzą na pewno zaimponujesz w przyszłości na rynku E-Commerce.


- Platformy sprzedażowe
- Identyfikacja wizualna produktów
- Systemy płatności on-line
- UX/UI w e-commerce
- Podstawy html i css
- Prawne aspekty handlu
- Warsztat budowy sklepu internetowego


Kierunek studiów dedykowany jest dla osób pragnących pozyskać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu sprzedaży i marketingu. Polecany jest osobom, którzy zamierzają rozwijać swoją karierę w obszarze i sprzedaży i marketingu w podmiotach zarówno komercyjnych jak i publicznych.

Absolwenci kierunku Sprzedaż i Marketing jest poszukiwanym pracownikiem na rynku przez przedsiębiorstwa prywatne (pracownicy działu marketingu, social media, tworzenie kampanii reklamowych) jak i organizacje publiczne (działy informacji i promocji, kampanie promocyjne miast i regionów, obsługa marketingowa wydarzeń lokalnych i regionalnych) .
Pracownik marketingu
Content specialist
Agencja reklamowa


Płatność dla obywateli Polski, UE i posiadających Kartę Polaka:
Rok studiów | Opłata roczna | Opłata semestralna | 10 rat w roku | 12 rat w roku |
I, II, III rok | 5 500zł | 2 900zł | 600zł | 500zł |
Opłata administracyjna wynosi 85 zł
Dla studentów spoza UE i nieposiadających karty Polaka:
Rok studiów | Opłata roczna | Opłata semestralna | |
I, II, III rok | 1 300 € | 700 € |
Opłata administracyjna wynosi 100 €