01 lutego 2022
Konferencja Naukowa ,,Best Practice in Accessible Tourism. Case Study of V4 Countries”

Serdecznie zapraszamy do udziału w Międzynarodowej Konferencji „Best Practice in Accessible Tourism. Case Study of V4 Countries”. Konferencja będzie płaszczyzną międzynarodowej wymiany osiągnięć naukowych oraz praktycznych doświadczeń w zakresie szeroko rozumianej turystyki dostępnej.
Głównymi celami konferencji są:
– dyskusja nad aktualnymi problemami turystyki, w tym turystyki dostępnej,
– kreowanie perspektyw rozwoju turystyki dostępnej,
– rozszerzanie idei turystyki dostępnej w krajach V4 i poza nimi,
– integracja środowiska naukowego, praktyków biznesu turystycznego i organizacji społecznych i turystycznych,
– wskazanie dobrych praktyk w zakresie turystyki dostępnej,
– promocja rezultatów projektu „Tourism for All”.
W trakcie konferencji przewidziano sesje tematyczne, podczas których uczestnicy zaprezentują aktualne zagadnienia turystyki w zakresie:
– uwarunkowań przestrzennych, społecznych, ekonomicznych i prawnych rozwoju turystyki dostępnej,
– roli turystyki w integracji osób z niepełnosprawnościami,
– dobrych praktyk w turystyce, w tym w turystyce dostępnej,
– innowacyjnych rozwiązań w turystyce, w tym w turystyce dostępnej,
– współczesnych technologii informacyjnych w turystyce, w tym w turystyce dostępnej
– planowania i zagospodarowania przestrzennego w zakresie turystyki, w tym turystyki dostępnej.
Komitet Organizacyjny i Naukowy
Zapraszamy do zapoznania się ze składem obydwu Komitetów klikając w TEN LINK.
Referaty i publikacja
Osoby zainteresowane prezentacją referatu podczas konferencji prosimy o przesłanie tytułu wystąpienia i abstraktu przez formularz zgłoszeniowy. Abstrakt powinien zawierać jasne odniesienie do źródeł i rezultatów przedstawionych w prezentacji. Objętość tekstu max. 350 wyrazów. Przesłane abstrakty będą dostępne na stronie internetowej konferencji oraz w książce abstraktów przygotowanej na konferencję. Język konferencji: polski i angielski. Sesje plenarne będą tłumaczone symultanicznie.
Autorów zapraszamy do publikacji swoich prac w czasopismach naukowych:
– Studia Miejskie (ISSN:2543-5302, 20 pkt MNiSW)- artykuły w j. angielskim należy składać przez panel czasopisma
– Studia Turistica (ISSN: 1804-252X) – artykuły w j. angielskim należy składać przez panel czasopisma
– Society and Politics. An Educational Journal (ISNN: 17133-8050, 20 pkt MNiSW)- artykuły w j. angielskim należy składać przez panel czasopisma lub recenzowanej monografii naukowej w Wydawnictwie Grupy Uczelni Vistula wg listy MEiN
Program konferencji
18 maj 2022 r.
8:30 – 9:45 – Rejestracja uczestników konferencji
10:00-10:30 – Uroczyste otwarcie konferencji
10:30-11:30 – Wykłady keynote speakers
11:30-12:00 – Przerwa kawowa
12:00-13:30 – I sesja plenarna
13:30-14:30 – Lunch
14:30-16:00 – II sesja plenarna
18:00-24:00 – Uroczysta kolacja wraz z programem kulturalnym
19 maj 2022 r.
10:00-11:30 – Sesja tematyczna/ warsztaty “One step closer”
11:30-12:00 – Przerwa kawowa
12:00-13:30 – Sesja tematyczna/ warsztaty “One step closer”
13:30-14:30 – Podsumowanie konferencji
14:30-15:30 – Lunch
16.00 – Wyjazd uczestników
Koszty uczestnictwa
100 zł– udział online (udział w sesjach plenarnych i tematycznych, certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne);
450 zł – udział bezpośredni bez noclegu (udział w sesjach plenarnych i tematycznych, wyżywienie – przerwy kawowe, 2 x lunch, uroczysta kolacja, udział w warsztatach „One step closer”, certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne);
600 zł/700 zł – udział bezpośredni wraz z noclegiem w pokoju 2-osobowym/1 osobowym w dniu 18.05.2022 (udział w sesjach plenarnych i tematycznych, nocleg hotel****, wyżywienie – przerwy kawowe, 2 x lunch, uroczysta kolacja, udział w warsztatach „One step closer”, certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne).
Zapraszamy do uczestnictwa w Study Tour po Dolnym Śląsku w dniu 20.05.2022 r. Uczestnicy nie ponoszą dodatkowych opłat!
Terminy i zgłoszenia
Do 28 lutego 2022 – Rejestracja udziału w konferencji. Osoby zainteresowane wystąpieniem prosimy o dołączenie tytułu wystąpienia i abstraktem.
Do 31 marca 2022- wniesienie opłaty konferencyjnej
Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego (link)
Kontakt z organizatorami
e-mail: [email protected]
adres pocztowy:
Izabela Gruszka Katedra
Turystyki i Rekreacji
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Ul. Ostrowskiego 22,
53-238 Wrocław
Tel. +48 880 136 826
Więcej informacji nt. konferencji będzie dostępnych wkrótce na stronie internetowej konferencji.
