11 maja 2023

Jak prowadzić Digital Marketing atrakcji turystycznej – podsumowujemy konferencję

Jak prowadzić Digital Marketing atrakcji turystycznej – podsumowujemy konferencję

Badania naukowe, które przeprowadziła dr Marta Drozdowska, prof. WAB, przy wsparciu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej oraz Wrocławskiego Centrum Akademickiego, zostały przedstawione podczas podsumowania na Konferencji zorganizowanej w tym celu.

Na miejscu zgromadziły się osoby chcące wysłuchać przemówień zaangażowanych osób i przedstawicieli Kolejkowa (najlepiej komunikująca się atrakcja turystyczna Dolnego Śląska wg badań). Dzięki transmisji online wielu uczestników, zarówno pracowników badanych atrakcji, jak i słuchaczy, dołączyło zdalnie, łącząc się live poprzez Facebook.

Prelegentami byli: dr Marta Drozdowska, prof. WAB (WAB); Magdalena Popielarczyk (WAB); Jakub Feiga (DOT); Aleksandra Jańczyk (Kolejkowo); Marek Janczyszyn (DOT).

Wyniki badań, jak i prezentacje oraz materiały z Konferencji zostaną opublikowane w późniejszym terminie. Już teraz zapraszamy jednak do obejrzenia zapisu wideo transmisji dostępny pod poniższym linkiem, a także galerii zdjęć.

Zapis wideo konferencji – obejrzyj

Galeria zdjęć