16 February 2022

GRZEGORZ WŁODARCZYK

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu hotelu Raffles Europejski Warsaw

Jest odpowiedzialny za zarządzanie działem sprzedaży i marketingu hotelu, nadzór nad całokształtem sprzedaży, działem eventów, PR i marketingu. Posiada ponad 16 lat doświadczenia w branży hotelarsko-gastronomicznej, zaczynał od działu rezerwacji i recepcji w swoich najwcześniejszych latach kariery zawodowej. Kolejne doświadczenia sprzedażowe zdobywał pracując jako kierownik sprzedaży i kierownik projektu w innych branżach. Te doświadczenia przełożyły się na jego działalność w obszarze hotelarskim, kiedy w 2008 roku przeniósł się do Radisson Blu Wrocław na stanowisko Starszego Kierownika Sprzedaży, a następnie awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. W 2013 roku awansował, i zaczął pracę w Rosji, gdzie zdobył doświadczenie kierując zespołami sprzedaży i marketingu przy otwarciu Radisson Blu Resort & Congress Center Sochi, a później hotelu Sheraton w Rostowie nad Donem. W 2015 roku został mianowany na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w moskiewskim hotelu St. Regis Moscow Nikolskaya. Od września 2016 roku pracował jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Sheraton Heathrow w Londynie, skąd dołączył do Raffles Europejski Warsaw.

Jest absolwentem Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz ukończył studia na Uniwersytecie Przyrodniczym. Doskonale włada językiem angielskim, zna język rosyjski i niemiecki. Jego językiem ojczystym jest język polski.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.