16 February 2022

Celina Prinz

Job’n’Joy

 

Client service director w agencji employer brandingowej Job’n’Joy realizuje kampanie EB, rozwija zespół obsługi klienta, rozbudowuje portfolio usług agencji i realizuje cele strategiczne.

Pasjonatka reklamy, employer brandingu oraz CSR. Od dekady związana z branżą reklamową. W grupie Dentsu Aegis Network realizowała kampanie reklamowe dla największych marek klientów grupy (Procter&Gamble, L’Oréal, Reckitt Benckiser, Lego) oraz pełniła rolę CSR/EB Managera. W agencji Asap&Asap Communication zarządzała zespołem client service i współpracowała z takimi markami jak Jeronimo Martins, Roche Diabetes, MediaMarkt. Wcześniej związana z branżą  IT (Cisco), turystyką oraz telecom.

Doświadczona trenerka z certyfikatem Train the Trainers. W latach 2015-2017 w ramach programu szkoleń wewnętrznych w Dentsu Aegis Network zrealizowała cykl warsztatów z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.